Zo 16/10/2011 Waregem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Wollie
Mountainbiker

Post by Wollie »

gescheurde vest ... das toch Bakkerke die tegen de boom geschuurd heeft....
Enfin per vélo :

Speci Epic : Tram 4 (Eric)
Flanders : Bushrider (Marc)
Ridley : Dirk 't loperke
Speci S-Works : Fred Raket
Speci Stumpj : Wollie (me dus)
Orbea : Willem Turfke
Scott Spark : de alomgekende en crazy Warme Bakker
Flat-6
Mountainbiker

Post by Flat-6 »

Kritiek is toch maar deels terecht, vond er toch helemaal niet zoveel asfalt inzitten en in de streek kan het soms ook moeilijk anders. In de 65 zat het leukste wel in de staart, vanaf km40 wat meer op en af en op't einde nog een boske. (totaal: 550hm)
Ben wel geschrokken van de meesten hun tempo, ben echt constant voorbij gevolgen... :oops: maar de bedoeling was vooral genieten dus np

En die carré conf. op de bevoorrading zijn echt wel =P~ =D>
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

de meesten snakken naar wat modder é, naar het "echte" mtb gevoel in vlaandern :wink:
Harmsie
Mountainbiker

Post by Harmsie »

In het spoor van de Grysperres de bossen rond Waregem en Wortegem onveilig gemaakt. Na een snelle start dacht ik dat het even zou stil vallen, maar nada. Een keer op mijn toeter gegaan in de buurt van Bouvelobos en serieus mogen achtervolgen. Tijdens het klimmetje in Tiegem, net voor de tweede bevoorrading, begonnen de benen goed vol te lopen. Heb me geamuseerd. Over het parcours kun je altijd discussiëren, maar uitpijling en bevoorrading waren in alle geval OK.
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

Je kon het duidelijk merken.
De "baanemannen" zijn terug van weggeweest en die bliezen, samen met het vlamparcour, de snelheid fors omhoog.
Een snelle rit met- naar mijn mening- tamelijk veel verhard, een half Bouvelobos en halve Spitaelbossen. Wat jammer is.
Maar, mij toch gejeund.

En op aanraden van Rolling Stone heb ik mijn fietsketting er eens afgehaald... :wink:
Mask
Mountainbiker

Post by Mask »

Mooie rit gereden alhoewel alle off road mij zeer bekend voorkwam. Er is ook nog hier en daar wat meer uit de streek te halen. Pijlkes liever wat voor den afslag hangen want aan dat vlamtempo heb je ze soms te laat opgemerkt. Laatste gedeelte na de splitsing 45/65 inderdaad het schoonst, zeker rond Tiegem.

Mask
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

zefii wrote:
Wollie wrote:heb mij ferm geamuseerd met de mede Grysperre's, Dirk de loper en Fred Raket en ook last but not least , Zeffi leren kennen waar talent in zit. Het parcours kon beter maar ons tempo maakte veel goed, ik had geen tijd om te zien waar we overal passeerden ....

Bedankt aan Geert en z'n team voor alweer een zonnige geslaagde editie !

talent #-o toch effe moeten zoeken waar het zit! was leuke bende! jammer van die paar stomme accidentjes.. hoe noemt die ene met zijn gescheurde vest eigenlijk ? kende hem al van zien.. en die grote die mee mij aant lachen was bij die klim (groot gelijk haddem :lol: )
die ene met z'n gescheurde vest was ekik. Waarom ga je me klop geven misschien ??? :P :lol: :wink:
die grote zal Fred raket wel geweest zijn.
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

pedro koi wrote:Hoi ben hier nieuw en was voor mij vandaag de eerste keer ik deel nam aan een tocht met de mtb
ben zelf van de streek maar toch vele krieren en wegen leren kennen die ik niet kende
het weer zat dik mee was wat koud maar droog
in ieder geval ik en mijne copean hebben de 45 gereden en moet zeggen heb het wat slecht verteerd ben helemaal stijf op het laatste was het echt tanden bijten voor mij
nu goed al bij al heel geslaagd op naar vrijdag waar we waarschijnlijk de nacht rit mee doen

voor een eerste ervaring zou ik dus zeggen pittege rit met toch wel mooie stukken natuur erin

greats pedro
Zeg zijde gie Pedro Gardin????????? Dacht al aan de 1e Bev u gezien te hebben mo dacht eigenlijk dat het een look alike wa en daarom u niet aangesproken. Oe ist vint??? lang geleen

aja ik ben Stefaan buffel u wel bekend waarschijnlijk
pedro koi
Mountainbiker

Post by pedro koi »

den wakkere bakker gits wrote:
pedro koi wrote:Hoi ben hier nieuw en was voor mij vandaag de eerste keer ik deel nam aan een tocht met de mtb
ben zelf van de streek maar toch vele krieren en wegen leren kennen die ik niet kende
het weer zat dik mee was wat koud maar droog
in ieder geval ik en mijne copean hebben de 45 gereden en moet zeggen heb het wat slecht verteerd ben helemaal stijf op het laatste was het echt tanden bijten voor mij
nu goed al bij al heel geslaagd op naar vrijdag waar we waarschijnlijk de nacht rit mee doen

voor een eerste ervaring zou ik dus zeggen pittege rit met toch wel mooie stukken natuur erin

greats pedro
Zeg zijde gie Pedro Gardin????????? Dacht al aan de 1e Bev u gezien te hebben mo dacht eigenlijk dat het een look alike wa en daarom u niet aangesproken. Oe ist vint??? lang geleen

aja ik ben Stefaan buffel u wel bekend waarschijnlijk
mo houw zeg de stef
wel was eigenlijk van plan aan uwe nick te lezen om ne keer te berichten wie dat ge waart van warme bakker van gits dachte direct aan u

hoe ist vent das lange geleden ze ben blij van u nog ne keer te horen k'zit niet zovele meer in de streek af en toe ne keer naar men thuis en voor de reste niet meer ak het geweten ge kost gerust ne keer langs gekomen zien woon maar op 5km van jeugd center en bijna met de mtb aan de deure gepaseerd

waar rijd ge dees weekend ik waarschijnlijk zwevegem proberen moet nog verder zien maar in ieder geval moest ge me ergens tegen kom wel roep maar ne keer ze

greats de pedro
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

den wakkere bakker gits wrote:
zefii wrote:
Wollie wrote:heb mij ferm geamuseerd met de mede Grysperre's, Dirk de loper en Fred Raket en ook last but not least , Zeffi leren kennen waar talent in zit. Het parcours kon beter maar ons tempo maakte veel goed, ik had geen tijd om te zien waar we overal passeerden ....

Bedankt aan Geert en z'n team voor alweer een zonnige geslaagde editie !

talent #-o toch effe moeten zoeken waar het zit! was leuke bende! jammer van die paar stomme accidentjes.. hoe noemt die ene met zijn gescheurde vest eigenlijk ? kende hem al van zien.. en die grote die mee mij aant lachen was bij die klim (groot gelijk haddem :lol: )
die ene met z'n gescheurde vest was ekik. Waarom ga je me klop geven misschien ??? :P :lol: :wink:
die grote zal Fred raket wel geweest zijn.

nee, maar dacht u wel al gezien te hebben(middelkerke dus)
Post Reply