Zo 16/10/2011 Beselare / Zonnebeke :: 16 De Nonnebossentocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
dvdm
Mountainbiker

Hartelijk Dank aan alle deelnemers

Post by dvdm »

Aan alle aanwezigen hartelijk dank voor jullie deelname en bedankt voor de positieve reacties. Als organisator doet dit veel deugd en na een week van hard labeur schept dit veel moed om er volgend jaar weer volop tegenaan te gaan en opnieuw te zorgen dat we voor de 17e Nonnebossentocht weer overal doorgang krijgen wat ook dit laatste is niet steeds evident.
Ook bedankt aan Katrien voor de prachtige fotoreportage!

Ik hoop jullie volgend jaar weer opnieuw te mogen verwelkomen op de 17e Nonnebossentocht.

groetjes
Daniel,
namens "wtc-zonnebeke"
Last edited by dvdm on Sun 16 Oct 2011 21:01, edited 1 time in total.
QM
Mountainbiker

Re: 't was DIK in orde !

Post by QM »

6700 wrote:Deze morgen afgezakt uit Ninove naar Beselare (103 km) en het was de verplaatsing waard !

Chapeau!!! =D>
En leuk om lezen dat het de moeite was!
Manza
Mountainbiker

Post by Manza »

Ook hier een moe maar voldane rijder.

Mooi parcour, al moet ik toegeven dat ik niet wist dat er in Beselaere en omstreken zoveel heuvels zijn. F**K MAN!

Maw ... nu en dan toch eens heel heftig afgezien, vooral kort na de start waar het direkt ferm klimmen was en we nog niet opgewarmd waren.

1 jammer kleinigheidje (is misschien heel persoonlijk) is dat er aan de bevoorrading enkel cola was of water en niet iets met smaak zonder prik. Die cola ging er voor mij echt niet in en water is voor vissen :-). Maar nogmaals, dit is kommaneuken hoor.

@ Jägere ... dienen croque monsier is er bij mij heel vlotjes ingegaan

:-D

't was vet in orde

Zondag 15 Januari 2012 12e Editie van: "De heuveltjes van Erika" te Klerken

http://users.telenet.be/Erikasbaaikers/
Last edited by Manza on Mon 17 Oct 2011 12:28, edited 1 time in total.
Giant_XTC1.5
Mountainbiker

Mooie tocht!

Post by Giant_XTC1.5 »

Afgezakt naar de 'nonnenbossentocht'.

heuvelachtig! Heerlijk, mooie stukken bos, maar niet zoals de naam deed vermoeden, maar wel genoeg!

Bedankt voor de leuke rit!

Ahja, en geen nonnen gezien! :evil:
Manza
Mountainbiker

Post by Manza »

Bijna niet te geloven, maar op de foto's toch weer een aantal mensen die een helm overbodige luxe vinden. Snappen die dan niet dat voor de prijs van een helm je geen gezondheid kan kopen ... laat staan een dokter betalen als er iets gebeurd.

Of denken die van hun eigen dat ze gewoon zo goed kunnen fietsen?

katrien.avalon
Mountainbiker

Post by katrien.avalon »

Manza wrote:Bijna niet te geloven, maar op de foto's toch weer een aantal mensen die een helm overbodige luxe vinden. Snappen die dan niet dat voor de prijs van een helm je geen gezondheid kan kopen ... laat staan een dokter betalen als er iets gebeurd.

/
Erg hé! Als je altijd ergens langs de kant van het parcours staat valt dat heel erg op. Het is een tijdje de goede kant op gegaan, maar de laatste weken zie ik weer meer en meer fietsers zonder helm rondrijden. Ik begrijp dat ook niet, je kan trouwens bij Decathlon al goeie helmen (misschien iets minder blits dan) krijgen voor heel weinig geld. 't Is net alsof veel mensen de noodzaak van de helm pas gaan begrijpen als zij zelf of iemand van hun nabije kennissenkring eens ernstig geblesseerd raken (of erger). Misschien toch weer tijd voor een Grinta-campagne hier over???
katrien.avalon
Mountainbiker

Re: Hartelijk Dank aan alle deelnemers

Post by katrien.avalon »

dvdm wrote: Ook bedankt aan Katrien voor de prachtige fotoreportage!
Graag gedaan! 't Was ook voor mij een heel toffe dag!
kinemas
Mountainbiker

Post by kinemas »

Manza wrote:Bijna niet te geloven, maar op de foto's toch weer een aantal mensen die een helm overbodige luxe vinden. Snappen die dan niet dat voor de prijs van een helm je geen gezondheid kan kopen ... laat staan een dokter betalen als er iets gebeurd.

mea culpa :oops: helm thuis vergeten, is me nog nooit overkomen, maar je hebt gelijk, nooit zonder helm!!!

Manza
Mountainbiker

Post by Manza »

mea culpa helm thuis vergeten, is me nog nooit overkomen, maar je hebt gelijk, nooit zonder helm!!!
Vind ik persoonlijke de stomste uitvlucht die kan gegeven worden. Ik heb er nog nooit ene zien toekomen die zegt ... dedju, 'k ben m'n velo vergeten.

Draai en keer het zoals je wilt. Het zou niet mogen zijn.
pro29
Mountainbiker

Re: Hartelijk Dank aan alle deelnemers

Post by pro29 »

dvdm wrote:Aan alle aanwezigen hartelijk dank voor jullie deelname en bedankt voor de positieve reacties. Als organisator doet dit veel deugd en na een week van hard labeur schept dit veel moed om er volgend jaar weer volop tegenaan te gaan en opnieuw te zorgen dat we voor de 17e Nonnebossentocht weer overal doorgang krijgen wat ook dit laatste is niet steeds evident.
Ook bedankt aan Katrien voor de prachtige fotoreportage!

Ik hoop jullie volgend jaar weer opnieuw te mogen verwelkomen op de 17e Nonnebossentocht.

groetjes
Daniel,
namens "wtc-zonnebeke"
daniel, hoeveel deelnemers hebben jullie gehad?

grtn
Frederick VDV
Post Reply