De fotos van de Night Ride staan online op onze Facebook pagina:
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 081&type=1
Voor diegenen die zichzelf niet terugvinden tussen de foto's: sorry, we hebben dit jaar gekozen voor kwaliteit ipv kwantiteit.
Bedankt voor de talrijke opkomst en de goede ambiance zowel tijdens als na de rit!
Vr 14/10/2011 Gooik :: 5de Pandoerken Night Ride
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
cecemelker
- Mountainbiker
Fantastische rit en organisatie
In totaal 52 kms gereden vanuit Meerbeke en weeral dik genoten.
Ik heb ze alle 5 al meegemaakt en het is ieder jaar dik in orde, smaakmakers zijn vanzelfsprekend Oetingen bos en de Kesterheide alsook de verschillende (zwaardere) klimmetjes en afdalingen op de weides.
Bedankt voor de foto, en tot volgend jaar voor editie 6.
In totaal 52 kms gereden vanuit Meerbeke en weeral dik genoten.
Ik heb ze alle 5 al meegemaakt en het is ieder jaar dik in orde, smaakmakers zijn vanzelfsprekend Oetingen bos en de Kesterheide alsook de verschillende (zwaardere) klimmetjes en afdalingen op de weides.
Bedankt voor de foto, en tot volgend jaar voor editie 6.
aan alle bikers die de weg naar t pandoerken weer gevonden hebben nen dikke merci ( in totaal 338 deelnemers). aan alle medewerkers die er weer de 3 volle dagen voor gegaan zijn bedankt. het enige minpunt van dit mooie weekend is het ongeval ( armbreuk) van een collega biker uit tollembeek .
langs deze weg wens ik U een spoedig herstel.
langs deze weg wens ik U een spoedig herstel.