Zo 16/10/2011 Averbode :: MTB Okselaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
jacques-de-mtb'er
Mountainbiker

Post by jacques-de-mtb'er »

super tocht! de afdalingen en klimmen doen je beseffen waarom je graag mountainbike doet, minpunt is dat er naar mijn goesting teveel bikers waren :lol: ( maar waarschijnlijk hebben die zich even goed geamuseerd als ik :-D )

volgend jaar zal ik er terug zijn
Familiebiker
Mountainbiker

Post by Familiebiker »

@Mtbker13

Merci voor de aprés bike vanwege MTBT De Jachthoorn.
De kaasblokjes waren ook voorradig voor Viking :-D .

De tocht was prachtig in alle opzichten, + en - punten zijn er altijd bij.
Het hele team heeft zich geamuseerd van jong naar oud. Bedankt =D>
We waren hier met een +- 17 man en vrouw.

Hier alvast een uitnodiging voor onze VTT te Lichtaart/Kasterlee.
Het zwarte blosoparcours waren menige cyclocrosser op oefenen, is bij deze VTT open. #-o

http://www.mtbtdejachthoorn.be/Toertocht%202012.pdf
go2go2
Mountainbiker
Location: Niner Jet carbon, Niner Emd, Gaea voor het bos. Columbus, Chaos voor de weg

Post by go2go2 »

Heb mij goed geamuseerd. Mooi geklommen, paar fijne afdalingen.

Inderdaad heeeel druk. Een beetje te druk. Aan de bevoorading was het koppen lopen. Ook aan start/finish veeel te druk. Parking is ook een probleem.
Ik weet niet hoeveel deelnemers er waren maar het gevoel van over koppen lopen heb ik niet zoveel bij andere tochten.

Zeer goede markeringen, toffe aanmoedigingen (vb.op groot blad schakelen,...). Keuze modder/droog was een luxe hoewel er vandaag niet veel modder lag. Heb al erger gezien.
mini_gaunt
Mountainbiker

Post by mini_gaunt »

Blob
Last edited by mini_gaunt on Sat 17 Nov 2018 23:38, edited 1 time in total.
***G***
Mountainbiker

Post by ***G*** »

mini_gaunt wrote:Een van de slechste toertochten tot nu toe.

Organisatie slecht
-bepijling trok op niks (4 of 5 keer verkeerd gereden, pijltjes zetten voor 200 meter van den eigelijken bocht. Twas meer pijltjeszoektocht dan nen toertocht. Tenzij ge tegen 10 per uur derdoor komt.
-Fietsendouches trokken op niks (geen druk & slechte koppen)
-bevoorrading was zo goed als leeg toen wij doorkwamen
-Parkoer was buiten de paar hellingen ronduit saai. Laatste 5 km naast de spoorweg?

Volgend jaar toch ergens anders henne gaan...
Denk dat jij eens een brilletje moet kopen man... De bepijling,bevoorrading en de organisatie was 1 van de beste dat ik al gezien heb. Van de afspuitstand heb ik geen gebruik gemaakt,daar kan ik me niet over uitspreken. de bevoorrading zal misschien aan de lege kant geweest zijn omdat er zoveel volk geweest is op korte tijd. Maar dan moet je vroeger of later komen he. Want dat er hier veel volk komt weet je op voorhand. Ik be om 8u vertrokken en heb me rot geamuseerd. Je mag ook niet onderschatten wat een werk hier allemaal inkruipt voor die mensen he. Voor mij was het zeer goed,daar kunnen veel organisaties iets van leren =D> =D> =D>
Familiebiker
Mountainbiker

Post by Familiebiker »

@mini_gaunt

Amai zulke commentaar.....das durven.
Welke VTT organiseert U?
Als deze nog beter is geef ik U 11/10.
***G***
Mountainbiker

Post by ***G*** »

Familiebiker wrote:@mini_gaunt

Amai zulke commentaar.....das durven.
Welke VTT organiseert U?
Als deze nog beter is geef ik U 11/10.
+1 :^o
g-works
Mountainbiker

Post by g-works »

Organisatie slecht
-bepijling trok op niks (4 of 5 keer verkeerd gereden, pijltjes zetten voor 200 meter van den eigelijken bocht. Twas meer pijltjeszoektocht dan nen toertocht. Tenzij ge tegen 10 per uur derdoor komt.
-Parkoer was buiten de paar hellingen ronduit saai. Laatste 5 km naast de spoorweg?

Ik hoop dat dit een grap is , anders ben je het niet geschikt voor deze sport, , als je hier 5 keer verkeerd rijd ben je waarschijnlijk niet technisch genoeg om te sturen en voor je te kijken , ik zie zelden tochten van deze omvang die zelfs de moeite doen om gevaarlijke boomstronken te markeren met fluo.
Je komt naar Averbode om een tocht te rijden en je verwacht een Houffalize tocht , dan is het natuurlijk nooit goed.
grippeke
Mountainbiker

Post by grippeke »

Ook wij hebben ons vandaag goed geamuseerd. Mooie tt, goede bv en douches ook wel ok. Prachtig weertje gehad, waardoor het parcour er dit jaar supergoe bijlag. Dikke duim voor de organisatie =D> En neen niet verkeerd gereden, en ik denk ook niet dat we te klagen hadden over de bepijling. (Heb al erger meegemaakt). Tot volgend jaar :wink:
skin
Mountainbiker
Location: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel

Post by skin »

Organisatie slecht

zal anders volgend jaar met u mee rijden dan missen we zeker geen pijltjes maar zal wel tegen 14 per uur zijn want de zoon rijdt ook mee (7jaar) of is da te rap :bounce:
Post Reply