Zo 16/10/2011 Waregem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

mij serieus geamuseerd maar wel serieus afgezien wok :p
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

zefii wrote:mij serieus geamuseerd maar wel serieus afgezien wok :p
Dan zal het toch wel met het volk rondom u moeten geweest zijn veronderstel ik?

Samenvatting van deze rit:

Een tocht rond de mooie bossen die iets of wat mtb waardig zijn...

Op enkele stukken na (boerekrieren) kon je zelfs met uw koersfiets buiten komen.
Tjah, 't winterseizoen is begonnen zeker? #-o
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

prideandglory1891 wrote: Samenvatting van deze rit:

mooie samenvatting. Ik heb maar de kleine tocht gereden , en ik heb mij geamuseerd, maar ik herinner mij ook edities met Veel meer offroad.
afdalerke
Mountainbiker

Post by afdalerke »

prideandglory1891mij serieus geamuseerd maar wel serieus afgezien wok Dan zal het toch wel met het volk rondom u moeten geweest zijn veronderstel ik?

Samenvatting van deze rit:
Een tocht rond de mooie bossen die iets of wat mtb waardig zijn..

enkele stukken na (boerekrieren) kon je zelfs met uw koersfiets buiten komen.
Tjah, 't winterseizoen is begonnen zeker?

ben hier dus toch gestart deze morgen na een klein feestje gisteravond en mij wat overslapen te hebben rond 9 uur was weg .
na een uur was al aan verlangen om terug naar huis te gaan er zat veel boane in en de goeste om te fietsen zakte met de minuten weg.
nog de cowboy zien voorbij vliegen voor de rest niemand meer gezien dat ken van forum.
er zaten mooie passages in maar laten toch veel liggen volgens mij.
bevooradingen waren wel in orde en allemaal vriendelijke mensen toch bedankt voor de voormiddag
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Voor het eerst in een jaar eens 3 weekends na mekaar op de fiets. =D>
Vanmorgen vroeg met het vloke van Kluisbergen afgekomen , benen waren precies patattezakken. Even getwijfeld om in Tiegem rechtsomkeer te maken. :oops:
Eenmaal ingeschreven en vertrokken met de muziek in de oren en hartslag tussen 130 en 140 ging het redelijk goed.
Het parcours was wel extreem goedlopend. Het ligt er dan ook poeierdroog bij :wink:
47 meter voor Bouvelosbos rechtsaf, :cry: , mijn fiets was zodanig ontgoocheld dat even verder in Kaster mijn ketting brak op het dichtste punt bij huis na 41km op de tocht.
Dan maar het vrouwke gebeld maar die liet wat op zich wachten.
Gelukkig was er bakker Paul met rijsttaartjes , broodpudding en Suissen. =P~ =P~ :oops:

Jammer want kreeg er meer en meer zin in om wat kilometerkes te malen en waarschijnlijk het mooiste gemist (Spittaalbossen) waar ik in feite voor gekomen was.

Volgend jaar eens opnieuw proberen.
slappetieze2
Mountainbiker

Post by slappetieze2 »

:bounce: :bounce: Vanmorgen vertrokken tesamen mee minne moat die het nie echt zag zitten :drunk: :drunk: (was gisteren jarig ) :drunk: :drunk: . Moar kheb hem toch kunnen overhalen veur den " FULL HOUSE " te biken en tis nog goe gegoan in minder dan 3uurtjes waren weere binnen mee een pracht =D> =D> =D> van nen TT. achter de rug zeker en vast tegen noaste joare :bounce: :bounce: =D> =D> .

GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)
Wollie
Mountainbiker

Post by Wollie »

heb mij ferm geamuseerd met de mede Grysperre's, Dirk de loper en Fred Raket en ook last but not least , Zeffi leren kennen waar talent in zit. Het parcours kon beter maar ons tempo maakte veel goed, ik had geen tijd om te zien waar we overal passeerden ....

Bedankt aan Geert en z'n team voor alweer een zonnige geslaagde editie !
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

cowboy peter wrote:
prideandglory1891 wrote: Samenvatting van deze rit:

mooie samenvatting. Ik heb maar de kleine tocht gereden , en ik heb mij geamuseerd, maar ik herinner mij ook edities met Veel meer offroad.
Na 2 TT dit weekend mijn fiets niet moeten kuisen. Zegt genoeg? :wink:
We zijn in beweging geweest en alle microben in het lichaam zijn gedood door de koude :wink:
pedro koi
Mountainbiker

Post by pedro koi »

Hoi ben hier nieuw en was voor mij vandaag de eerste keer ik deel nam aan een tocht met de mtb
ben zelf van de streek maar toch vele krieren en wegen leren kennen die ik niet kende
het weer zat dik mee was wat koud maar droog
in ieder geval ik en mijne copean hebben de 45 gereden en moet zeggen heb het wat slecht verteerd ben helemaal stijf op het laatste was het echt tanden bijten voor mij
nu goed al bij al heel geslaagd op naar vrijdag waar we waarschijnlijk de nacht rit mee doen

voor een eerste ervaring zou ik dus zeggen pittege rit met toch wel mooie stukken natuur erin

greats pedro
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

Wollie wrote:heb mij ferm geamuseerd met de mede Grysperre's, Dirk de loper en Fred Raket en ook last but not least , Zeffi leren kennen waar talent in zit. Het parcours kon beter maar ons tempo maakte veel goed, ik had geen tijd om te zien waar we overal passeerden ....

Bedankt aan Geert en z'n team voor alweer een zonnige geslaagde editie !

talent #-o toch effe moeten zoeken waar het zit! was leuke bende! jammer van die paar stomme accidentjes.. hoe noemt die ene met zijn gescheurde vest eigenlijk ? kende hem al van zien.. en die grote die mee mij aant lachen was bij die klim (groot gelijk haddem :lol: )
Post Reply