2e editie Halloweentocht KWS Houthulst
70% off-road wegen in en om de streek van Houthulst- Klerken en Jonkershove.
Afstanden:
zaterdag : 20 - 38 - 48 km + Tijdrit inschrijven van 8u tot 14u
Tijdrit: Prijzen voor de eerste 10 !!
prijs: € 2,5 - € 3,5
Fietsbewaking en verhuur met afspuitmogelijkheden. Warme douches - 2 Bevoorradingspunten en mobilepechdiensten met noodnummer.
Startplaats: voetbalkantine - Broeders Xaverianenstraat Houthulst.
WIJ HOPEN U TE ZIEN EN VEEL FIETSPLEZIER!
http://www.facebook.com/#!/event.php?ei ... 8107488332
Voor vrijdag, zie: http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=97120
Za 29/10/2011 Houthulst :: 2de Halloweentocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Alle stukken zijn te doen en kunnen vermeden worden door op de weg een omweg te rijden maar we zijn toch mountainbikers!
De 20 km is zeker te doen voor iedereen, en is met een bevoorrading voorzien. De eerste bevoorrading komt na ongeveer +/- 17 km en de tweede na 30 km voor deze die de 38 - 48 km doen.
Alle ritten komen via het koetje.
De 20 km is zeker te doen voor iedereen, en is met een bevoorrading voorzien. De eerste bevoorrading komt na ongeveer +/- 17 km en de tweede na 30 km voor deze die de 38 - 48 km doen.
Alle ritten komen via het koetje.
- 2 fast 2 follow
- Mountainbiker
Post by 2 fast 2 follow »
Zeker een aanrader, mooie afwisseling stukken road-offroad.
Met een nieuw element Tijdrit, ik kijk er naar uit.
Greetz
2f2f
Met een nieuw element Tijdrit, ik kijk er naar uit.
Greetz
2f2f
- 2 fast 2 follow
- Mountainbiker
Post by 2 fast 2 follow »
@ 2 Fast
Volgens ik vernomen heb zit er een strook in die vrijblijvend tegen tijd kan worden afgelegd. Met bijhorend klassement denk ik.
Greetz
2f2f
Volgens ik vernomen heb zit er een strook in die vrijblijvend tegen tijd kan worden afgelegd. Met bijhorend klassement denk ik.
Greetz
2f2f
Voor de prijs van 1 euro kan men zich inschrijven voor de tijdrit. Deze tijdrit is voorzien na 11 km tot km 15, over een auto-vrij parcours van 4 km.
Voor alle deelnemers van de tijdrit zijn er waardebonnen en voor de top 10 speciale prijzen voorzien.
Na deze tijdrit kan men zijn tourtocht naar keuze verderzetten.
Voor alle deelnemers van de tijdrit zijn er waardebonnen en voor de top 10 speciale prijzen voorzien.
Na deze tijdrit kan men zijn tourtocht naar keuze verderzetten.