dank en proficiat aan de bondtrappers!!!!
Za 15/10/2011 Gullegem :: 14De Guldenbergtocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- KUBA
- Mountainbiker
- Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL
ik had 28Km/H AVG , maar k'stelle wel mij kilometriekske af op den wielomtrek van nen 29'er
Vanuchtend me wa grysperre's vertrokken en een aangenaam ritje gehad.
Vooral da stukske bos aan het kleine meer vond ik toppie
, wel te hopen dat jullie toelating gevraagd hebben aan alle 3 de partijen , anders kunnen wij het met de rit van gezinssport ledegem volgend jaar op onznen buik schrijven.. , maar k'ga ervan uit da jullie flinke mensen zijn

Vanuchtend me wa grysperre's vertrokken en een aangenaam ritje gehad.
Vooral da stukske bos aan het kleine meer vond ik toppie
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
mooi vernieuwd en pittig parcour.moeilijke kleerkeuze wegens 2gr bij start en lekker weerke in de loop der morgen .echter (ik val in herhaling)ik ben allergisch aan prei en maisvelden.en pijlkes konden meschien iets duidelijker(zon zat ook wel laag).
maar we hebben ons goe geamuseerd en twas nie ver.
Euh, zoudt ge beter dan morgen niet starten in Australië ...wilddog wrote:zopas terug van de 55 en als een van de laatsten gestart. Heb vandaag eens volledig alleen gereden en eens gekeken of mijn hoogtestage (16000 hm in 5 dagen) van 3 weken gelden zijn vruchten zou afwerpen. Ik vond er een parcours dat alles in huis had om eens te testen. Enkel de bepijling kon op bepaalde plaatsen wat beter (een paar keer te ver gereden).
Net geen 25 km/u op mijn gps.
Een dikke proficiat aan de parcoursbouwers ! en tot volgend jaar.
Den Crocodile Trophy?
25 km/u, tjah ...
- tloperke
- Mountainbiker
- Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)
Keuze van kledij was toch niet moeilijk, hé, Henkie. Uw uitrusting van La Chouffe past je perfect....en gelukkig zit daar geen maïs of prei in verwerkt....spiermassa wrote:mooi vernieuwd en pittig parcour.moeilijke kleerkeuze wegens 2gr bij start en lekker weerke in de loop der morgen .echter (ik val in herhaling)ik ben allergisch aan prei en maisvelden.en pijlkes konden meschien iets duidelijker(zon zat ook wel laag).
Binnen 2 jaar misschien, dan ben ik op pensioen :)Tubeken wrote:Euh, zoudt ge beter dan morgen niet starten in Australië ...wilddog wrote:zopas terug van de 55 en als een van de laatsten gestart. Heb vandaag eens volledig alleen gereden en eens gekeken of mijn hoogtestage (16000 hm in 5 dagen) van 3 weken gelden zijn vruchten zou afwerpen. Ik vond er een parcours dat alles in huis had om eens te testen. Enkel de bepijling kon op bepaalde plaatsen wat beter (een paar keer te ver gereden).
Net geen 25 km/u op mijn gps.
Een dikke proficiat aan de parcoursbouwers ! en tot volgend jaar.
Den Crocodile Trophy?
25 km/u, tjah ...![]()
![]()
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Weinig aan toe te voegen. Door omstandigheden de kleine tocht gereden die er toch wel 40 was ipv 35. Vooral eerste deel voor bevoorrading en laatste deel vanaf industrieterrrein Gullegem was heel goed. Daartussen viel het wel mee gezien de streek natuurlijk. Proficiat dus aan de parcoursbouwers.
Misschien wel een aandachtspuntje : de bepijling, vooral in het eerste gedeelte, was eerder zwak. Verschillende keren een pijl gemist en ik ben geen laagvlieger die er voorbij vlamt. Anders vooral lof voor deze organisatie die eindelijk nog eens goed weer had!
Misschien wel een aandachtspuntje : de bepijling, vooral in het eerste gedeelte, was eerder zwak. Verschillende keren een pijl gemist en ik ben geen laagvlieger die er voorbij vlamt. Anders vooral lof voor deze organisatie die eindelijk nog eens goed weer had!