Idd een aangename route,ik rijd ze regelmatig.
Bepijling vind ik uitstekend,mooie paaltjes ipv kleine bordjes,kleur valt ook op(geel) en mooi afgezaagd bovenaan naar de richting die je moet nemen,in principe kan je onmogelijk de verkeerde richting opgaan.
Parcours moet ongeveer 23 km zijn(ik vertrek thuis en zet thuis reeds mijn teller op nul).
Groet
Lendelede
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- black knight
- Kerstman
- Location: tompson razor pro+ 2008 full xt, magura hs 33 brakes evo2
Post by black knight »
ik heb gisteren de route gereden,5/02/2005, ben gestart zoals voorgeschreven ,aan de sporthal ,en na 500m al misreden.
Er stond een vrachtwagen voor een paaltje.
na ong. 1 km terug misreden, reed gewoon de baan over want er stond weer een auto op 0.50m van een paaltje die mij naar links moest zenden.
daardoor korte ik de tour in met 10 km en kwam toch weer op de route terecht.
Ik heb dan gezocht waar ik misreed en heb dat stuk er bij genomen en het was wel het zwaarste en het vuilste stuk van de route. Het lag zeer modderig aan de serres maar ben er toch doorheen geploeterd alhoewel ik dit voor het eerst deed.
Deze tour is zeer mooi bewijzerd en leuk om te doen ,ik doe hem zeker nog enkele malen binnenkort.
Er stond een vrachtwagen voor een paaltje.
na ong. 1 km terug misreden, reed gewoon de baan over want er stond weer een auto op 0.50m van een paaltje die mij naar links moest zenden.
daardoor korte ik de tour in met 10 km en kwam toch weer op de route terecht.
Ik heb dan gezocht waar ik misreed en heb dat stuk er bij genomen en het was wel het zwaarste en het vuilste stuk van de route. Het lag zeer modderig aan de serres maar ben er toch doorheen geploeterd alhoewel ik dit voor het eerst deed.
Deze tour is zeer mooi bewijzerd en leuk om te doen ,ik doe hem zeker nog enkele malen binnenkort.
-
modderkruiper
- Mountainbiker
aanpikken op bloso route
Post by modderkruiper »
ik rijd deze toer ook regelmatig als ik eens rap iets wil doen, maar ik pik vaak aan op de rode bloso route die daar passeert (er is geen rood aan maar kom).
Iets voorbij halfweg (denk ik) hangt er ineens aan een electriciteitspaal aan de linkerkant van straat een rood bloso pijltje, als je die (10km of zo) rond gereden hebt kan je de rest van lendelede rondrijden.
Zo is het nog tenminste iets van 30 km ipv 20
Iets voorbij halfweg (denk ik) hangt er ineens aan een electriciteitspaal aan de linkerkant van straat een rood bloso pijltje, als je die (10km of zo) rond gereden hebt kan je de rest van lendelede rondrijden.
Zo is het nog tenminste iets van 30 km ipv 20
-
modderkruiper
- Mountainbiker
Post by modderkruiper »
Ik zal er proberen aan te denken, maar ik ga zo heel vaak die toer niet rijden.
Als mijn geheugen me nog goed van dienst is ziet het er ongeveer zo uit:
ongeveer halfweg de toer moet je van de expressweg richting centrum lendelede.
Dan moet je ineens linksaf langsheen een soort versteend padje en een wijk en zo
dan kom je iets verder terug langs de boerewegen
die volg je wat en dan ineens kort na een rechte bocht rechts (ik heb moeite om me de verkeerssituatie maar ik geloof dat je op een t stuk komt waar je rechtsaf gaat)
Iets verder hangt aan een verlichtingspaal, zo'n kleine 2m boven de grond het rode bordje
als je die toer volgt kom je terug op dat t-stuk maar van de andere kant.
Ik probeer het maar te beschrijven omdat jij wellicht eerder die toer zal rijden als mij, dus kijk ff uit het is goed te zien. Ik zal er ook proberen op te letten
Ik gok dat het ergens op 10-12 km moet zijn, maar ik ben het niet zeker want mijn kilometers starten van thuis
Als mijn geheugen me nog goed van dienst is ziet het er ongeveer zo uit:
ongeveer halfweg de toer moet je van de expressweg richting centrum lendelede.
Dan moet je ineens linksaf langsheen een soort versteend padje en een wijk en zo
dan kom je iets verder terug langs de boerewegen
die volg je wat en dan ineens kort na een rechte bocht rechts (ik heb moeite om me de verkeerssituatie maar ik geloof dat je op een t stuk komt waar je rechtsaf gaat)
Iets verder hangt aan een verlichtingspaal, zo'n kleine 2m boven de grond het rode bordje
als je die toer volgt kom je terug op dat t-stuk maar van de andere kant.
Ik probeer het maar te beschrijven omdat jij wellicht eerder die toer zal rijden als mij, dus kijk ff uit het is goed te zien. Ik zal er ook proberen op te letten
Ik gok dat het ergens op 10-12 km moet zijn, maar ik ben het niet zeker want mijn kilometers starten van thuis
-
modderkruiper
- Mountainbiker
Post by modderkruiper »
Het lijkt me idd ingelmunster te zijn, je rijdt richting de vaart en langs die stinkende oranje fabriek
Is absoluut rode Bloso van Ingelmunster die je omschrijft, stinkende oranje fabriek is Spano (langs Kanaal Roeselare Leie).
Er zit wel een mooi stukje technisch in bos aan overzijde van kanaal hé.
Is trouwens zeer geliefd en gebruikt door de toertochten hier in de buurt.
Indien jullie echte kilometervreters zijn Ingelmunster heeft ook een groene lus (+/-12 km stelt wel minder voor maar ik heb een stuk ervan enkele weken geleden nog eens gereden en uitpijling viel wel mee, behalve eens je in het centrum van Ingelmunster komt, dan neem je beter terug rood.)
Ook Meulebeke kun je mee combineren, als je Ingelmunster rood rijd, dan rij je na het stukje technisch bos langs kanaal richting Ooigem daar kom je blauwe pijltjes tegen van Meulebeke(je passeert dan langs Spano) blauw en rood Meulebeke samen +/- 35 km.
Er zit wel een mooi stukje technisch in bos aan overzijde van kanaal hé.
Is trouwens zeer geliefd en gebruikt door de toertochten hier in de buurt.
Indien jullie echte kilometervreters zijn Ingelmunster heeft ook een groene lus (+/-12 km stelt wel minder voor maar ik heb een stuk ervan enkele weken geleden nog eens gereden en uitpijling viel wel mee, behalve eens je in het centrum van Ingelmunster komt, dan neem je beter terug rood.)
Ook Meulebeke kun je mee combineren, als je Ingelmunster rood rijd, dan rij je na het stukje technisch bos langs kanaal richting Ooigem daar kom je blauwe pijltjes tegen van Meulebeke(je passeert dan langs Spano) blauw en rood Meulebeke samen +/- 35 km.