Wielen
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Die zou ik binnenkort ook gebruiken met American Classic naven en sapim laser spaken. Ben voorlopig zeer tevreden over de 388's en die hebben al redelijk wat slaag gekregenSD2E wrote:Ik heb de XMD333 29er velgen, iets lichter dan de crest, eyelets en assymetrische spaakgaten. Tot nu toe tevreden over...
Nu moet ik wel zeggen dat de meeste wielbouwers velgen van nonkel Stan verkiezen boven FRM maar iets anders proberen kan géne kwaad!
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
Denk ook te gaan voor ronde ipv platte spaken. Al een paar negatieve resultaten gehoord 
- s3t
- Mountainbiker
Gisteren mijn nieuw setje is klaargemaakt met yellow tape en op de weegschaal gezet. Ik kom op 1410 gr voor 240S 6-gaats naven met sapim CX-ray spaken en RACE 29er velgen.
Heb ze 580 € betaald bij den Duits wat ik een zeer scherpe prijs vond.
Ik denk nog aan setje met de FRM 309 disc tubular velg. Iemand al ervaring met 29er tubewielen ?
Ik denk nog aan setje met de FRM 309 disc tubular velg. Iemand al ervaring met 29er tubewielen ?
zou ik mogen weten bij welke duits je ze gehaald hebt?s3t wrote:Gisteren mijn nieuw setje is klaargemaakt met yellow tape en op de weegschaal gezet. Ik kom op 1410 gr voor 240S 6-gaats naven met sapim CX-ray spaken en RACE 29er velgen.