Met de fiets naar het werk
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- hondahornet
- Mountainbiker
- hondahornet
- Mountainbiker
Post by hondahornet »
Wat ik er nog bijkocht was een spatbordje en een regenovertrek.
Bij mij zit er mijn pomp en plakkertjes in alsook mijn 8, 9, 10 en 14.00 uurtje, portefeuille, gsm, krant en indien nodig regenkledij.
En er is nog plaats over.

Bij mij zit er mijn pomp en plakkertjes in alsook mijn 8, 9, 10 en 14.00 uurtje, portefeuille, gsm, krant en indien nodig regenkledij.
En er is nog plaats over.

- hondahornet
- Mountainbiker
Post by hondahornet »
Dat blijft heel stevig zitten, Topeak is echt een topmerk.brix wrote:en zit dit stevig rond de zadelbuis , of gaat het nog op en af met schokken ??
Het gewicht is ook heel laag in tegenstelling wat men zou denken.
-
mtb1986
- Mountainbiker
Sinds augustus werk ik in Brussel. Vorige vrijdag mijn eerste rit naar het werk (met koersfiets). En het is me wel bevallen. Ik werk nabij het station van Brussel-Noord en ik kom vanuit Overijse (Terlanen) (26,5 km enkel). Tot aan de Kleine Ring heb ik een goed fietspad maar vanaf de kleine ring is het precies 'survival of the fittest'. Is er ergens een goed fietspad dat gaat van de Wetsstraat naar Koning-Albert II Laan? Ik heb heel de topic doornomen (omdat het lezen van de vele reacties mij moed geeft om met de fiets naar mijn werk te rijden). Het is de bedoeling om elke vrijdag naar het werk te fietsen en dit geleidelijk aan op te drijven. Zijn hier nog mensen die vanuit Overijse naar Brussel-Noord fietsen? We kunnen mss eens afspreken en samen naar Brussl rijden? Er is een stuk door het Zonienwoud dat ideaal is om te fietsen maar het is daar pikkendonker (nu rijd ik vanuit Jezus-Eik naast de autostrade om zo via de Vorstlaan op de Tevuurselaan te komen). Nu is mijn vraag welke verlichting jullie gebruiken? Ik zou mij mss de MiNewt.600 Cordless van Nite Rider aanschaffen. Is dit hiervoor geschikt? Morgen ga ik ook met fiets, ze geven goed weer.