beginnen met trial biken
Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
Jeepse mannen een nieuw filmpje gemaakt zie.
effen op congé geweest en nu dus opnieuw gestart met nieuwe tricks.
Tja de velo ik ben begonnen met een Trek kader die een large was.
De velo maakt wel degelijk verschil maar om evenwicht te oefenen is het gelijk denk ik. Wat toch de basis is van alles bij Trial.
OEFENEN tot het pijn doet is de boodschap en dan als je tegen de grond ligt opstaan en verder doen. Dat is toch hoe ik het doe en op 5 maanden sta ik nu op dit niveau (???????) als ge van niveau kunt spreken natuurlijk
effen op congé geweest en nu dus opnieuw gestart met nieuwe tricks.
Tja de velo ik ben begonnen met een Trek kader die een large was.
De velo maakt wel degelijk verschil maar om evenwicht te oefenen is het gelijk denk ik. Wat toch de basis is van alles bij Trial.
OEFENEN tot het pijn doet is de boodschap en dan als je tegen de grond ligt opstaan en verder doen. Dat is toch hoe ik het doe en op 5 maanden sta ik nu op dit niveau (???????) als ge van niveau kunt spreken natuurlijk
- jacques-de-mtb'er
- Mountainbiker
Post by jacques-de-mtb'er »
het eerste filmpje met dit vergeleken, valt op hoeveel progressie je hebt gemaakt 
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
moest er iemand intresse hebben ik heb nog een kader + vork op overschot.
Vraag er 200 euro voor. Of interessant bod mag ook natuurlijk. Vertoond wel enige gebruikssporen natuurlijk maar niks speciaals wat schrammen en wa blutsen van lekker face plants
het ga om een KOXX kader met vork voor schijfrem Zie fto's
eigenlijk moet ik het hier niet plaatsen maar ja hier word het bekeken door mensen met interesse:

Vraag er 200 euro voor. Of interessant bod mag ook natuurlijk. Vertoond wel enige gebruikssporen natuurlijk maar niks speciaals wat schrammen en wa blutsen van lekker face plants
het ga om een KOXX kader met vork voor schijfrem Zie fto's
eigenlijk moet ik het hier niet plaatsen maar ja hier word het bekeken door mensen met interesse:

- Mountainbiker
jaman we hebben nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te leren als je dit ziet.

- Mountainbiker
Tof ik zou daar al veel van kunnen leren zie.mcoen wrote:2 filmpjes wat dichter bij huis:
http://youtu.be/fdq8i0CR998?hd=1
http://youtu.be/6MzjJOlnulM?hd=1
Ga zij soms naar Aalter??
Ik moet en zou graag eens training gaan volgen daar op woe namiddag maar ti er nog niet van gekomen.
Nu heb ik alles al doende geleerd maar der is nog veel te leren en een lange weg te gaan
Greetz
En thanks voor de post
Als je tips hebt wel gekomen ze
Ja we gaan af en toe naar Aalter. Charlotte krijgt training van Iciar Vandenberg. Maar we zakken ook regelmatig naar Aalter af voor training met Wesley.den wakkere bakker gits wrote:Tof ik zou daar al veel van kunnen leren zie.mcoen wrote:2 filmpjes wat dichter bij huis:
http://youtu.be/fdq8i0CR998?hd=1
http://youtu.be/6MzjJOlnulM?hd=1
Ga zij soms naar Aalter??
Ik moet en zou graag eens training gaan volgen daar op woe namiddag maar ti er nog niet van gekomen.
Nu heb ik alles al doende geleerd maar der is nog veel te leren en een lange weg te gaan
Greetz
En thanks voor de post
Als je tips hebt wel gekomen ze
grtz