ja das juist he tomVTom wrote:als dat geen samenvatting is...
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
6 november zie ik wel zitten, had deze al in mijn gedacht om te rijden...Kristof Huyck wrote:Op 6 november is er een 'wedstrijd' in Steenhuffel:
http://www.vlaamsewielrijdersbond.be/co ... hp?ID=6661
Naar wat ik lees is het niet zo'n super serieuse XC wedstrijd, maar het lijkt me wel eens plezant om doen? Het is een uurke op vlak parcours trouwens.
Zijn er geinteresseerden om hier aan mee te doen?
In verband met dit weekend: ik ga de Koppenberg TT gaan rijden op zaterdag, laat maar iets weten als er nog zijn die naar Melden willen afzakken.
Zaterdag spijtig genoeg geen koppenberg TT voor mij, amuseer jullie daar is altijd een mooie TT
maar veel kunt ge er nie overlezen he, wat er daar juist gebeurt te steenhuffel??? en ik ben wel een klas lager ze, 40jarigenVTom wrote:6 november zie ik wel zitten, had deze al in mijn gedacht om te rijden...Kristof Huyck wrote:Op 6 november is er een 'wedstrijd' in Steenhuffel:
Naar wat ik lees is het niet zo'n super serieuse XC wedstrijd, maar het lijkt me wel eens plezant om doen? Het is een uurke op vlak parcours trouwens.
In verband met dit weekend: ik ga de Koppenberg TT gaan rijden op zaterdag, laat maar iets weten als er nog zijn die naar Melden willen afzakken.![]()
Zaterdag spijtig genoeg geen koppenberg TT voor mij, amuseer jullie daar is altijd een mooie TT
Hier kan je meer info vindenblade wrote:maar veel kunt ge er nie overlezen he, wat er daar juist gebeurt te steenhuffel??? en ik ben wel een klas lager ze, 40jarigenVTom wrote:6 november zie ik wel zitten, had deze al in mijn gedacht om te rijden...Kristof Huyck wrote:Op 6 november is er een 'wedstrijd' in Steenhuffel:
In verband met dit weekend: ik ga de Koppenberg TT gaan rijden op zaterdag, laat maar iets weten als er nog zijn die naar Melden willen afzakken.![]()
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=96305
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Ik ben alleszins aanwezig ... al dan niet om te rijdenblade wrote:miljaarde zeg, ik zie dat al ze, ik ga daar voor 92liter palm ze
haha, we gaan moeten afspreken he, ik wil meegaan ze
- svekken
- Mountainbiker
Misschien aanjezelf, de keren dat we stonden te wachten aan de afgesproken plaats en je komt niet opdagen of je belt af met een smoes of we komen je daarna tegen dat je vroeger gestart bent, zijn te talrijk.vdvalain wrote:Miljaar hier worden de berichtjes WEL nog beantwoord ???![]()
( Behalve bij sommige mensen dan niet ) ?????![]()
Aan wie ligt dat dan ??
Om maar nog te zwijgen over de berichten dat je op het forum loslaat om je ongenoegen te uiten over het feit dat we je niet vragen om mee te rijden naar een TT!
Sorry, maar als je wil mee rijden moet je dit zelf vragen en niet verwachten dat wij op onze knieën vallen, zodat je met ons zou kunnen meerijden
Morgen ga ik sowieso met niemand kunnen meerijden, want ik ga (proberen) een wedstrijd rijden bij de VWF in Serskamp. Ik verwacht er echter niks van en ik zal al blij zijn als ik eens niet laatste ben. Tis voor de fun en als er iemand toevallig in Serskamp is (voor de MTB-wedstrijd bevoorbeeld) dan kan je mij herkennen omdat ik achteraan de A-reeks rij en meestal als zowat de enige met de glimlach op.
Het moet voor de fun blijven hé. Als jullie volgende week een tochtje doen, kan ik misschien van de partij zijn.
Beiren
Beiren