klinkt interessant,verklaar u nader...KimM wrote: en niet onbelangrijk: Afterbike"n Okselareke doen"
Zo 16/10/2011 Averbode :: MTB Okselaar
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Averbode is ei zo na terug keren naar mijn roots. Volgens mijn persoonlijk archief zijn de mannen van Okselaar er vorig jaar in gelukt om mijn jeugd in de Merodebossen opnieuw te doen herleven. Fietsen in deze mooie natuur houdt toch enig gevaar in, heb ik ontdekt op google. Fietsen zonder helm, wat je nog te vaak merkt tijdens de TT's, is al helemaal uit den boze. Tik even deze naam in google... evan van der spuy... en je bent meteen mee.
- jacques-de-mtb'er
- Mountainbiker
Post by jacques-de-mtb'er »
ik ga hier een eerste keer rijden, wat mag ik verwachten van het parcours, steile korte klimmen, singletracks, leuke afdalingen???
Aan single tracks zal er zeker geen gebrek zijn.jacques-de-mtb'er wrote:ik ga hier een eerste keer rijden, wat mag ik verwachten van het parcours, steile korte klimmen, singletracks, leuke afdalingen???
Er zijn een aantal pittige klimmetjes en uiteraard afdalingen bij.
De 48km heeft een 380 hoogtemeters, niet gigantisch maar voldoende.
De weersvoorspellingen zien er goed uit (droog).
Qua modder valt het al bij al nog goed mee.
Enkel tussen de demer in Testelt en Messelbroek is het behoorlijk vettig.
We voorzien hier een extra splitsing voor zij die hier niet van houden.
Meer info over het parcour volgt zaterdag na de afpijling.