Za 08/10/2011 Merelbeke :: Omlopen der Scheldestreek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Marcus 2
Mountainbiker

Post by Marcus 2 »

Mooie tocht idd, bepijling kon hier en daar wel wat beter vooral in de afdalingen...

Groot minpunt was de afspuitstand,om 15u30 besloot men al om deze al voor een groot deel te ontmantelen. Op mijn vraag waarom - het gros van de namiddagdeelnemers moest nog toekomen - was het antwoord van de verantwoordelijke dat men al eens 20 min niemand gezien had... Nogal wiedes, tussen 11u en 12u30 vertrekken er weinig deelnemers...
Dertig minuten later stond men aan te schuiven bij vier spuitslangen ipv de oorspronkelijk acht. #-o [-X Jawadde!
chrissie
Mountainbiker

Post by chrissie »

schone tocht
liever water dan dergelijke mengsels
robken
Mountainbiker

Post by robken »

Mooi tochtje en aan de bevoorrading lekkere soep.
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Mooi tochtje gisteren, goede bepijling, bevoorrading en afspuiting. Inschrijvingen gingen vlot en die pannenkoek op het einde smaakt ook altijd.
M.a.w. tot de volgende!

Het was wel duidelijk te zien waar het meer of minder had geregend 's nachts: na 12km zei mijn moeder nog "'t ligt er toch nog heel goed bij eigenlijk he", een paar kilometer verder was het al wat minder :wink: Maar bon ja, aan regen kan de organisatie niks doen en het was nog berijdbaar (eerder "schaats"modder dan dikke modder).
unitas
Mountainbiker

merelbeke

Post by unitas »

een beetje foto's - wegens minder goed weer niet te vaak gestopt - van de tocht op onze site

www.unitassteenhuize.be
6700
Mountainbiker

meer foto's ?

Post by 6700 »

Bedankt voor de foto's - Volgen er nog ?
Ik vind die foto's van mij (en m'n zoon) niet terug - nochtans kwam ik de fotografe zelfs 2 x tegen .....
marie 66
Mountainbiker

Re: Mooi tochtje !

Post by marie 66 »

Bedankt aan alle 886 deelnemers! :-D
692 in het veld en 194 op de weg.

De sportdrank aan de bevoorrading smaakte inderdaad voor velen niet. :cry:
Dat drankje gaat verdwijnen, en er komt een ander in de plaats.
Voor alle duidelijkheid; het drankje dat een stand had aan de inkom naar de inschrijving was veel lekkerder! :wink:
Aan de bevoorrading was het dus iets anders.

Door slecht weer dat blijkbaar heel plaatselijk was, hadden we kort na de middag een dipje...het was plotseling heel stil geworden. :-?
Daarom had de verantwoordelijke van de afspuitstand de helft reeds opgeruimd. :-?
Er waren er vele die na de namiddag nog besloten te vertrekken, waardoor het opeens weer druk werd.
Dat was dus een beetje verkeerd ingeschat.
Er was ook een sympathieke dame foto's aan het nemen. Komen deze foto's on-line ?
Bedankt voor de foto's - Volgen er nog ?
Ik vind die foto's van mij (en m'n zoon) niet terug - nochtans kwam ik de fotografe zelfs 2 x tegen .....
Onze dank aan Unitas Steenhuize voor hun bijdrage aan leuke sfeerbeelden! =D>
En mijn sfeerbeeldjes ook eindelijk online.
Bij deze een uitnodiging om te komen kijken :-D

https://picasaweb.google.com/1052279472 ... dag8102011

Groetjes en nog veel fietsplezier.

Marie-Christine
Post Reply