11/06/2011 Regiotour

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
_Nico_
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 ('10) / Eddy Merck Easton 7000 Racing ('05) / Diamant ('93)

Post by _Nico_ »

Geen blablabla maar beelden hierbij :roll:

Foto's:
https://picasaweb.google.com/sportdiens ... 1Zottegem/
Flashy
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Elite 2015|Rose Mr ride 29er|Carbon Chinees 29er

Re: regiotour

Post by Flashy »

sofeurken wrote:@flashy blijkbaar nog een eind met jullie meegefietst,(zileren spec-29er)tot g-bergen waar ik op mn maat gewacht heb

vraagje;wat the hell is die blauwe vod feitelijk,;?
-vod
-zeemdoek
of handdoekje?
da spel neemt hier allerlei rare vormen aan
Juist , hoe weet jij dat dat ik was????Maar inderdaad ik was in tenu van Nys en ik denk u in een gele regenjasje.
Ps voor de gasten die denken dat ik niet weet wat de organisatie inhoud.
Al gehoord van de Chouffetocht
tom_
Mountainbiker

Post by tom_ »

_Nico_ wrote:Geen blablabla maar beelden hierbij :roll:

Foto's:
https://picasaweb.google.com/sportdiens ... 1Zottegem/
zijn er nog mensen die de foto's van de tocht niet kunnen zien?
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

Normaal ging ik niet reageren op het forum, een beetje uit schrik van aangevallen te worden door de regiotour fans... Enfin, kga toch even mijn gedacht zeggen op risico van dan maar :P

De tocht was qua parcours gewoon redelijk flauw, ik heb al meerdere tt's in die regio gereden en voor 2,5 euro of ietske meer waren die een stuk beter/uitdagender dan de regiotour op dat vlak. Voor 10 euro (of 7 euro voorinschrijving) verwacht ge toch op zijn minst iets van een gelijkaardig niveau of eigenlijk zelfs beter. Het concept van meerdere startlocaties is eigenlijk zowat het enige pluspunt dat ik zo meteen kan vinden over deze tocht ivm andere tochten in dezelfde regio...

Ik weet het, het klinkt nogal hard, maar het is misschien beter om dit even te laten weten zodat er misschien rekening kan mee gehouden worden, dan gewoon deze tocht volgend jaar links te laten liggen :wink:
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

Mijn deelname aan de regiotour krijgt nog een vervolg...

Blijkbaar ben ik in Wichelen geflitst aan 71km/u (70 max) terwijl het licht 1s op rood stond. Zaterdag kwam de wijkagent langs om verklaring op te nemen. Dagvaarding volgt, jammer genoeg komt dit voor in Dendermonde voor de beruchte rechter D'Hondt.
Volgens de wijkagent zou me dit wel eens een boete kunnen opleveren van 400€ + gerechtskosten + 8 dagen rijverbod.
Viel gewoon van mijn stoel...man man da's toch buiten proportie
Rijverbod zit ik nie mee in, rij wel met de fiets naar mijn werk maar die boete godver..., daar kan ik schoon onderdeeltjes mee kopen...

In andere arrondissementen komt ge er vanaf met minnelijke schikking van 150€, de wijkagent vond dit zelf niet kunnen. :roll:

Mijn excuus : het was aan het stortregenen toen het licht op oranje sprong, heb te lang getwijfeld of ik zou stoppen omdat ik schrik had om te slippen, kon dan niet anders meer dan doorrijden..

Het straffe is dat dit misschien maar binnen 2j voorkomt, pfff klote rechtssysteem in België. Criminelen laten ze vrij omdat een papiertje ontbrak, brave burgers daarentegen...
VaMalder
Mountainbiker

Post by VaMalder »

71 gecorrigeerd dan veronderstel ik. Kunde niveel meer aan doen, tenzij de rechter van Dendermonde ook en mountainbiker is :)
vermeulen
Mountainbiker

Post by vermeulen »

Triple-T wrote:Mijn deelname aan de regiotour krijgt nog een vervolg...

Blijkbaar ben ik in Wichelen geflitst aan 71km/u (70 max) terwijl het licht 1s op rood stond.
Volgens de wijkagent zou me dit wel eens een boete kunnen opleveren van 400€ + gerechtskosten + 8 dagen rijverbod.
Sorry maar 400 euro boete en 8 dagen rijverbod voor 1km te snel te rijden , dat gelooft toch geen kat.

Dit kost u normaal 50 euro.
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

vermeulen wrote:
Triple-T wrote:Mijn deelname aan de regiotour krijgt nog een vervolg...

Blijkbaar ben ik in Wichelen geflitst aan 71km/u (70 max) terwijl het licht 1s op rood stond.
Sorry maar 400 euro boete en 8 dagen rijverbod voor 1km te snel te rijden , dat gelooft toch geen kat.

Dit kost u normaal 50 euro.
vermeulen
Mountainbiker

Post by vermeulen »

Oeps een detailke niet gezien. :oops:

Je kan je boete terugvinden via :

http://www.wegcode.be/boeteberekening
Post Reply