14° GULDENBERGTOCHT Zaterdag 15 oktober 2011
35 & 55 km voor Mountainbikers
Inschrijving: ’t Goet te Wynckele Peperstraat GULLEGEM
Inlichtingen: Tel: 0494 728515
VBR: Flanders MERIDA Off Road MTB Cup
55 km: Start 8.00 tot 14.00 uur ( 2 Bevoorradingen)
35 km: Start 8.00 tot 14.30 uur ( 1 Bevoorrading)
De bevoorrading bevindt zich na 16 km Lauwebrug Wevelgem, de tweede na 32 km (zelfde plaats)
Douches - Fietscleaning - Boterham na de rit
PARCOURS: Met o.m. domein Bergelen – vernieuwde berm langs autostrade – Leiebos tussen Bissegem en Wevelgem – Poverleute Marke – Preshoekbos Marke Aalbeke en Lauwe – gemeentepark Wevelgem – Vijverhof – bufferzone (naast industrie) Moorsele Gullegem Sint-Eloois-Winkel – steenbeekbos en tal van privé eigendommen waar we onze creativiteit hebben kunnen uitleven, waarvoor dank.
www.bondtrappers.tk
Za 15/10/2011 Gullegem :: 14De Guldenbergtocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
De conditie staat voor 't moment niet op peil om de koppenbergtocht in Melden te gaan rijden gelijk we van plan waren.
Deze vtt zal een mooi alternatief zijn. (niet dat ik wil zeggen dat deze vtt niet lastig is)
Ik heb hier vorig jaar ook gereden en voor de zomertocht dit jaar ben ik ook afgekomen, en het was telkens een mooie, verzorgde rit.
Deze vtt zal een mooi alternatief zijn. (niet dat ik wil zeggen dat deze vtt niet lastig is)
Ik heb hier vorig jaar ook gereden en voor de zomertocht dit jaar ben ik ook afgekomen, en het was telkens een mooie, verzorgde rit.
- Roeselarenaere
- Mountainbiker
Post by Roeselarenaere »
Ik kom deze ook rijden, ken de streek goed en zo te zien zal al het moois uit de streek benut worden.