Veldrijden 2011-2012
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
cureghempiet
- Mountainbiker
Post by cureghempiet »
En wat is het nut,voordeel van zo een stuur?is dat een baanfiets of soort mtb met baanbanden? ben niet echt mee...alleszinds chapeau aan de verkoper die dat verkocht krijgt. die man heeft talent 
- profi
- Mountainbiker
- Location: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS
die man is wel ik en je ziet toch dat dit een MTB is met ipv een plat stuur een drop bar , je moet maar eens googlen naar moster cross bikes:roll:cureghempiet wrote:En wat is het nut,voordeel van zo een stuur?is dat een baanfiets of soort mtb met baanbanden? ben niet echt mee...alleszinds chapeau aan de verkoper die dat verkocht krijgt. die man heeft talent
als ik me niet vergis zijnddat v-brakes met kortere 'armpjes' of hoe je het ook noemtKinnie wrote:zijn dit gewone v-brakes? of specifiek voor cyclocross fietsen?freezy wrote:Vorig jaar reden ze daar bij Telenet-Fidea ook al mee rond, dat zijn van die Avid short V-brakes. Zou veel beter werken dan die froglegs. En eigenlijk is dat niet moeilijk want die remmen bijna niet!
want als ik me niet vergis stond er hier een een Ti crosser met xtr remmen tekoop.
ik dacht (kan verkeerd zijn!) dat die ook op sommige bmx-fietsen stond
maar nadelig hieraan op crossfietsen is wel dat er minder spatie is tussen de remblok en de velg t.o.v de cantilevers
dus kan je die v-brakes beter gebruiken op een droog en snel parkoers
volgens mij ga je ze vandaag in Ruddervoorde niet zien
- jimmyvlb
- Mountainbiker
En nog gene derailleur achter, noch bekabeling.MirFlash wrote:Juust gemonteerd zeker, want die bout van zadelklem steekt gevaarlijk uit.
Vet.
Allé, ik vermoed toch dat dit er nog op moet, want dit frame is niet geschikt om singlespeed te rijden tenzij je er zo'n mottige kettingspanner op zet.
Last edited by jimmyvlb on Tue 11 Oct 2011 14:40, edited 1 time in total.