Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

el stevo wrote:en kristof, breng je vriendin is mee hé de volgende zondag :lol:
Ik veronderstel dat ge Emily bedoeld, echter die staat niet als vriendin op mijnen FB maar als favoriete atlete :wink: 'k Zou ze wel als vriendin willen anders hoor :P
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

Succes op de Roc hè mannen, en ik verwacht enkele mooie fotokes hè [-o<

Voor mij word het weer een nachtje bakken dit weekend :cry: .
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

erwin.91 wrote:Succes op de Roc hè mannen, en ik verwacht enkele mooie fotokes hè [-o<

Voor mij word het weer een nachtje bakken dit weekend :cry: .
=D> Thanks, zullen ons best doen !
Beiren
Mountainbiker

Post by Beiren »

Hey allemaal. Ik ben van Baasrode (eigenlijk van Hamme-Zogge, maar nu woon ik er niet meer) en ik zou Dendermonde en omstreken ook wel eens onveilig willen maken. In tegenstelling tot de meeste bol ik wel rond op een crossfiets en geen MTB.
Ik zou dus graag met een groepje meerijden om zo meer wegeltjes te ontdekken in de buurt. Dus laat maar iets van jullie horen.

Grtz Beiren
blade
Mountainbiker

Post by blade »

Beiren wrote:Hey allemaal. Ik ben van Baasrode (eigenlijk van Hamme-Zogge, maar nu woon ik er niet meer) en ik zou Dendermonde en omstreken ook wel eens onveilig willen maken. In tegenstelling tot de meeste bol ik wel rond op een crossfiets en geen MTB.
Ik zou dus graag met een groepje meerijden om zo meer wegeltjes te ontdekken in de buurt. Dus laat maar iets van jullie horen.

Grtz Beiren
dag Beiren :wink: , nu de zondag is het te kastel-moerzeke,dus voor u juist het water oversteken he :lol: de meeste mannen nu zondag zullen er niet zijn ze,er zijn er al 4mannen nu weg naar frankrijk,ik ga wel nu de zondag naar kastel, dus indien je ook naar daar wilt gaan rijden??? laat iets weten he, maar ik rij met ne gewoone ze :lol: ik probeer altijd de mannen te volgen ze, en meestal lukt me dat [-o<
Beiren
Mountainbiker

Post by Beiren »

De kans zit er wel in dat ik zondag ga rijden. Als mijn fiets tenminste klaar is. Staat momenteel binnen bij fietsenmaker voor nieuwe trapas of rollementen (wat er ook precies moet vervangen worden) dus het valt nog af te wachten. Hoelaat vertrekken jullie zo meestal?
vdvalain
Mountainbiker

Post by vdvalain »

Hallo Beiren ,

Ik zie dat er vanaf 08.30 u mag gestart worden dus zo rond 08.30 u aan de start . :bounce:

Grts alain :-D
MetalG
Mountainbiker

Post by MetalG »

Winterkledij, waar aan te kopen? : )
degelijke zeem is belangrijk, da rest minder :p!
Beiren
Mountainbiker

Post by Beiren »

MetalG wrote:Winterkledij, waar aan te kopen? : )
degelijke zeem is belangrijk, da rest minder :p!
Mijn winterkledij is bijna allemaal afkomstig van Van Eijck in Aalst. Daar hebben ze veel keuze (en kleedhokjes voor te passen wat in sommige kleinere fietswinkels soms problematisch is)

Heb me trouwens deze morgen grandioos overslapen. Om 7u15 wakker, maar mij nog een keertje draaien en het was direct 9u. Daarom maar een beetje in dendermonde wat wegeltjes gaan zoeken. Wel in Grembergen de toertocht tegengekomen op een zeer zwaar gedeelte (gladde modder en veel wegslepen van het voorwiel). Best wel afgezien.

Beiren
MetalG
Mountainbiker

Post by MetalG »

awel, ik heb op Futurum iets van Castelli gezien, 157euro voor bibshortbroek maar dat vind ik wel wat duur (hoewel dit de broek is dat team garmin ook draagt).

Moet wel oerdegelijk zijn dan :p
Post Reply