fully 26er, 29erHT of cyclocrossfiets
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
fully 26er, 29erHT of cyclocrossfiets
Ik heb nu een fully: Stevens F10 Elite en een Stevens cyclocrossfiets.
Niet tegenstaande bijna de helft van fietsers hier in de buurt toertochten rijdt met een crossfiets, betrapt ik er mezelf op dat ik bijna altijd op mijn fully rijdt. De crossfiets komt maar zelden uit de garage.
Daarom had ik het plan opgevat om mijn crossfiets te verkopen, en een 29er hardtail te kopen. Alleen heb ik een schrik dat toch mijn fully blijf gebruiken en dat deze 29er-hardtail in de garage blijft staan.
Wat denken jullie?
Niet tegenstaande bijna de helft van fietsers hier in de buurt toertochten rijdt met een crossfiets, betrapt ik er mezelf op dat ik bijna altijd op mijn fully rijdt. De crossfiets komt maar zelden uit de garage.
Daarom had ik het plan opgevat om mijn crossfiets te verkopen, en een 29er hardtail te kopen. Alleen heb ik een schrik dat toch mijn fully blijf gebruiken en dat deze 29er-hardtail in de garage blijft staan.
Wat denken jullie?
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Is dat relevant voor u wat ik denk????
Ne stalen rigid 29'r kopen en de rest van uwe bazaar buitensmijten.
Ne stalen rigid 29'r kopen en de rest van uwe bazaar buitensmijten.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Edlisjas wrote:Als je een 29er rigid koopt staat je 26" fully deze maand nog te koop...
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Ga rap zien wa'k met je zus aan't doen ben!!!Edlisjas wrote:Ja, ook goed...quoteverkrachter!!El Perro Diablo wrote:Edlisjas wrote:Als je een 29er rigid koopt staat je 26" fully deze maand nog te koop...
- Edlisjas
- Mountainbiker
Omdat staal één van de, zoniet hét comfortabelste framemateriaal is. Mijne stalen is bijna af, ik hou je op de hoogte!...galileo wrote:En waarom een stalen?
Ik zat eerder te denken aan deze fiets:
http://www.cube.eu/29er/reaction-29-gtc-sl/