Zo 09/10/2011 Zwevezele :: 5° Hillestamperstocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Daele
Mountainbiker

Post by Daele »

Normaal sta kik zeker an de start, angezien da in m'ne achtertuin is. Ton meug je da nie misn é, see you there. grtz
slappetieze2
Mountainbiker

Post by slappetieze2 »

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: Ellaba "bakkerke" wanneer zijt ge geschikt van an te zetten ????????? Kwestie van ne keer mee te tjollen :oops: :oops: :oops: :oops: .

GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

slappetieze2 wrote::bounce: :bounce: :bounce: :bounce: Ellaba "bakkerke" wanneer zijt ge geschikt van an te zetten ????????? Kwestie van ne keer mee te tjollen :oops: :oops: :oops: :oops: .

GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)
Zal daar tegen 8u20ong zijn met de velo uit Gits.

Toeton e
coastrider
Mountainbiker

Post by coastrider »

Kevin79 wrote:Ben nog aan het twijfelen tussen Diksmuide en Zwevezele we zullen zien.
Hier hetzelfde probleem. Lijkt mij een moeilijke keuze daar ik de twee ritten nog niet heb gereden. Iemand tips?
mayohagar
Mountainbiker

Post by mayohagar »

Na weekje ziek, terug aanwezig. Jacky, om 08h00 aan de inschrijvingstafel.

Benieuwd wat mogen zal geven.
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

coastrider wrote:
Kevin79 wrote:Ben nog aan het twijfelen tussen Diksmuide en Zwevezele we zullen zien.
Hier hetzelfde probleem. Lijkt mij een moeilijke keuze daar ik de twee ritten nog niet heb gereden. Iemand tips?

Over de rit te Diksmuide kan ik niks vertellen, maar de rit hier te Zwevezele heb ik jaarlijks al gereden en ik vind het een heel mooie ritje met normaal een heel mooie bospassage in de lakebossen en normaal een redelijk hoog off road gehalte en als de wind dan nog een beetje fel blaast in de verkeerde richting...................
defender
Mountainbiker

Post by defender »

om 8 uur aan de start in zwevezele en in de namiddag in de tent te ruddervoorde :lol:
coastrider
Mountainbiker

Post by coastrider »

slooverke wrote:
coastrider wrote:

Over de rit te Diksmuide kan ik niks vertellen, maar de rit hier te Zwevezele heb ik jaarlijks al gereden en ik vind het een heel mooie ritje met normaal een heel mooie bospassage in de lakebossen en normaal een redelijk hoog off road gehalte en als de wind dan nog een beetje fel blaast in de verkeerde richting...................
Thx voor de reactie zal morgen paraat zijn in Zwevezele :-)
kajobiker
Mountainbiker

Post by kajobiker »

zal morgen zwevezele eens proberen al een paar jaar diksmuide gedaan is mooie rit maar voorspellen veel wind vandaar ga ik me proberen weg te steken in de bossen
hillestamper
Mountainbiker

Post by hillestamper »

Eindelijk met alles klaar. Hopelijk zijn de weergoden ons morgen een beetje gunstig gezind. Iedereen nog eens van harte welkom op een ritje met inderdaad een heel hoog gehalte off-road-stroken. Er werd dit jaar opnieuw veel werk ingestoken om enorm veel passages te hebben waar je anders nooit doormag, dit dankzij de bereidwillige medewerking van heel wat landbouwers, de eigenaars van het Lakebos, domein Zorgvliet,...
Ook de gemeente Wingene en KSKV Zwevezele deden een aardige duit in het zakje door ons door te laten in het Kasteelpark, het speelpleintje (heerlijk technisch), ...

Wij staan klaar om u te ontvangen.

Misschien tot morgen...

Slaapwel... Een vermoeide hillestamper...
Post Reply