Za 08/10/2011 Ieper :: 12de Ieperse Scatto MTB-toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Tambar
Mountainbiker

Post by Tambar »

Weet er iemand na hoeveel km de splitsingen tussen de verschillende afstanden zijn?
The Exe-cutioner
Mountainbiker

Post by The Exe-cutioner »

Normaal gezien doe ik deze ook altijd mee en is meteen de eerste MTB rit die ik ga rijden na het mooie wielerseizoen met de koersfiets.
Hopelijk wordt het niet al te nat want ze voorspellen toch wat regen geloof ik.
Ik vertrek van thuis naar Ieper, 13km ongeveer en probeer dan de 65km te rijden en sla dan wellicht weer af rond Dikkebus naar huis, afhankelijk van hoe de wind zit op het laatste stuk.
wilddog
Mountainbiker

Post by wilddog »

De eerste splitsing is op km 22 tussen de 35 km en de rest
De tweede splitsing is na 31 km tussen de 50 en de 65 km
hieno
Mountainbiker

Post by hieno »

Iemand info over de staat van het parcours ? Nog te doen met half versleten RR achteraan, of toch beter iets anders opleggen ?
wilddog
Mountainbiker

Post by wilddog »

gezien de sterke stijgingen zou ik het niet aanraden om met versleten banden te rijden, maar naar modder toe is het best te doen.
Iwan
Mountainbiker

Post by Iwan »

Het ziet er naar uit dat de weergoden gemeend hebben om er een droge dag van te maken met wat zon ! =D> Laat maar komen, die mooie heuveltjes !! :-D
pro29
Mountainbiker

Post by pro29 »

aanwezig voor de 50
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

Ieper en de platte tube.
Ik ga er al jaren en ik ga er nog altijd even graag.
Dit voor het parcour,de gemoedelijke sfeer,het verassingspakketje na de rit, de tombola (nog nooit geen prijs maar het idee alleen al)en voor de broodpudding.
Dit jaar hebben wij toch nog iets nieuws ontdekt en we waren duidelijk niet de enige als we de ogen van menig manvolk volgden .De ontdekking was de "SNELLE" bediening. :drunk: =P~

Ieper ,het was in orde .Bedankt en mercie.

Ps:Aan ons tafel zat "snelle Eddy",maar bij hem moet je "snelle" anders interpreteren.
Fuel EX 9
Mountainbiker

Post by Fuel EX 9 »

Prachtige rit. Slechts 1 opmerking : de 65 was er net geen 75 (74,30) met een totaal van 754 hm. Geen probleem met de km maar had tegen de vrouw gezegd tegen 1 uur thuis te zijn. Dikke proficiat aan de organisatie en tot volgend jaar.
phane
Mountainbiker

Post by phane »

Om 08u40 vertrokken voor de 65 km. Even getwijfeld om een 'regenfrak' aan te trekken, maar het toch niet gedaan. Op wat gedruppel na volledig droog gehouden (dank u buienradar). Zoals steeds een prachtig parkoer en uitgebreide bevooradingen. Jammer dat er niet doorgereden werd tot op de top van de Catsberg, maar dat doen we wel op een andere tocht. Ofwel heb ik een probleem met mijn 'kilometriek' ofwel was de afstand toch wel wat verder dan aangegeven. Uiteindelijk zo'n 74 km op de teller.

Graag opnieuw volgend jaar. (ik vermoed dat dit nu mijn vierde deelname was)
Post Reply