Iedereen van harte welkom op onze winterorganisatie!
Za 08/10/2011 Merelbeke :: Omlopen der Scheldestreek
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ik ben niet van de parcourbouwers, heb het even moeten navragen.6700 wrote:In welke richting gaat de VTT 45 Km ?
Dit liet men mij weten;
START aan de school richting schelde meersen,dan door de gemeenten Schelderode,Melsen,Vurste,Semmerzake(verste punt)
Terug via Baaigem, Munte,Bottelare,Lemberge en dan terug naar Merelbeke.
Er zijn een paar pittige hellingen bij en er zijn toch ongeveer 3/4 veldwegen.
De spitsing van de 35 en 45 km gebeurd in Vurste,de 45 km maakt dan nog een lus via Semmerzake.
Op het moment van uitpijling lag het parcour en droog bij.
Ik luister tegen vrijdag eens hoe het was op de verkenning.
Hopelijk kunnen wij jullie allen hiermee bekoren en mogen wij jullie van harte welkom heten aanstaande zaterdag
Groetjes en veel fietsplezier!
Mooi tochtje !
Mooi tochtje daar gereden vandaag.
Bepijling was OK , Nergens verloren gereden, voldoende en goed zichtbare pijltjes.
Bevoorrading ook O.K. - maar niet overdreven.
Goede afspuitstand !
De omgeving van Merelbeke zelf is deze nacht redelijk droog gebleven -maar in de buurt van Gavere was het toch ploeteren hoor. Voor elk at wlis dus !
Er was ook een sympathieke dame foto's aan het nemen. Komen deze foto's on-line ?
Tx.
Bepijling was OK , Nergens verloren gereden, voldoende en goed zichtbare pijltjes.
Bevoorrading ook O.K. - maar niet overdreven.
Goede afspuitstand !
De omgeving van Merelbeke zelf is deze nacht redelijk droog gebleven -maar in de buurt van Gavere was het toch ploeteren hoor. Voor elk at wlis dus !
Er was ook een sympathieke dame foto's aan het nemen. Komen deze foto's on-line ?
Tx.