Ik veronderstel dat ge Emily bedoeld, echter die staat niet als vriendin op mijnen FB maar als favoriete atleteel stevo wrote:en kristof, breng je vriendin is mee hé de volgende zondag
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Hey allemaal. Ik ben van Baasrode (eigenlijk van Hamme-Zogge, maar nu woon ik er niet meer) en ik zou Dendermonde en omstreken ook wel eens onveilig willen maken. In tegenstelling tot de meeste bol ik wel rond op een crossfiets en geen MTB.
Ik zou dus graag met een groepje meerijden om zo meer wegeltjes te ontdekken in de buurt. Dus laat maar iets van jullie horen.
Grtz Beiren
Ik zou dus graag met een groepje meerijden om zo meer wegeltjes te ontdekken in de buurt. Dus laat maar iets van jullie horen.
Grtz Beiren
dag BeirenBeiren wrote:Hey allemaal. Ik ben van Baasrode (eigenlijk van Hamme-Zogge, maar nu woon ik er niet meer) en ik zou Dendermonde en omstreken ook wel eens onveilig willen maken. In tegenstelling tot de meeste bol ik wel rond op een crossfiets en geen MTB.
Grtz Beiren
Mijn winterkledij is bijna allemaal afkomstig van Van Eijck in Aalst. Daar hebben ze veel keuze (en kleedhokjes voor te passen wat in sommige kleinere fietswinkels soms problematisch is)MetalG wrote:Winterkledij, waar aan te kopen? : )
degelijke zeem is belangrijk, da rest minder :p!
Heb me trouwens deze morgen grandioos overslapen. Om 7u15 wakker, maar mij nog een keertje draaien en het was direct 9u. Daarom maar een beetje in dendermonde wat wegeltjes gaan zoeken. Wel in Grembergen de toertocht tegengekomen op een zeer zwaar gedeelte (gladde modder en veel wegslepen van het voorwiel). Best wel afgezien.
Beiren