Ieder jaar een mooie rit met onder andere de Spittaalbossen en ander moois in de glooiende streek tussen Anzegem en Wortegem.
Iemand meer info voor dit jaar ?
Za 08/10/2011 Elsegem / Wortegem-Petegem :: VTT Herfsttocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ik denk niet dat iemand van de organisatie hier actief is maar hun eigen omschrijving :
Uniek parcours in de Scheldevallei, midden de natuurpracht aan de rand van de Vlaamse Ardennen , langs prachtige domeinen en bossen (Spitaalbossen, Bouvelobos, Donkvijvers-Oudenaarde).
Goed berijdbaar met enkele pittige hellingen.
Uniek parcours in de Scheldevallei, midden de natuurpracht aan de rand van de Vlaamse Ardennen , langs prachtige domeinen en bossen (Spitaalbossen, Bouvelobos, Donkvijvers-Oudenaarde).
Goed berijdbaar met enkele pittige hellingen.
- rob-sjogger
- Mountainbiker
Post by rob-sjogger »
de zomer bandekes zullen eraf mogen om de hellingen op te raken,als we de weerman(vrouw) mogen geloven 
Inderdaad; maar ik veronderstel dat er zijn mensen die technisch niet zo onderlegd zijn en dus af en toe eens van banden moeten wisselen als het weer verandert.clubje wrote:blijft toch grappig voor mij altijd weer die reacties over banden. Ik rij al 4 jaar met de banden die erop zaten toen ik hem kocht. Nooit geen problemen :)rob-sjogger wrote:de zomer bandekes zullen eraf mogen om de hellingen op te raken,als we de weerman(vrouw) mogen geloven
Kom ook af, met mijn kids, maar moet eerst nog banden wisselen bij mijnen oudsten
Zal wel nodig zijn vrees ik, want er liggen momenteel banebandekes op zijnen mtb met 6bar in
En voor de mensen die dat bandengedoe onzin vinden:
Je kan met een hamer van 100 gram een nageltje inkloppen en als je wat handig bent lukt dat je ook met hamer v 5kg
maar als je het juiste materiaal gebruikt gaat het stukken vlotter gaan!
Zal wel nodig zijn vrees ik, want er liggen momenteel banebandekes op zijnen mtb met 6bar in
En voor de mensen die dat bandengedoe onzin vinden:
Je kan met een hamer van 100 gram een nageltje inkloppen en als je wat handig bent lukt dat je ook met hamer v 5kg
maar als je het juiste materiaal gebruikt gaat het stukken vlotter gaan!
- mountainbiker66
- Mountainbiker
Post by mountainbiker66 »
Winnitou en ikzelf vertrekken morgen om 8u30pjer wrote:Morgen onverwacht een gaatje gevonden in mijn agenda.
Op het gemak een toerke doen, pijpke roken en dan een tukske doen.