Zo 09/10/2011 Zwevezele :: 5° Hillestamperstocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- slappetieze2
- Mountainbiker
Post by slappetieze2 »
GR.SL.T.2.
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
Zal daar tegen 8u20ong zijn met de velo uit Gits.slappetieze2 wrote:![]()
![]()
![]()
Ellaba "bakkerke" wanneer zijt ge geschikt van an te zetten ????????? Kwestie van ne keer mee te tjollen
![]()
![]()
![]()
.
GR.SL.T.2.![]()
![]()
![]()
![]()
Toeton e
-
coastrider
- Mountainbiker
Post by coastrider »
Hier hetzelfde probleem. Lijkt mij een moeilijke keuze daar ik de twee ritten nog niet heb gereden. Iemand tips?Kevin79 wrote:Ben nog aan het twijfelen tussen Diksmuide en Zwevezele we zullen zien.
coastrider wrote:Hier hetzelfde probleem. Lijkt mij een moeilijke keuze daar ik de twee ritten nog niet heb gereden. Iemand tips?Kevin79 wrote:Ben nog aan het twijfelen tussen Diksmuide en Zwevezele we zullen zien.
Over de rit te Diksmuide kan ik niks vertellen, maar de rit hier te Zwevezele heb ik jaarlijks al gereden en ik vind het een heel mooie ritje met normaal een heel mooie bospassage in de lakebossen en normaal een redelijk hoog off road gehalte en als de wind dan nog een beetje fel blaast in de verkeerde richting...................
-
coastrider
- Mountainbiker
Post by coastrider »
Thx voor de reactie zal morgen paraat zijn in Zwevezeleslooverke wrote:coastrider wrote:Hier hetzelfde probleem. Lijkt mij een moeilijke keuze daar ik de twee ritten nog niet heb gereden. Iemand tips?Kevin79 wrote:Ben nog aan het twijfelen tussen Diksmuide en Zwevezele we zullen zien.
Over de rit te Diksmuide kan ik niks vertellen, maar de rit hier te Zwevezele heb ik jaarlijks al gereden en ik vind het een heel mooie ritje met normaal een heel mooie bospassage in de lakebossen en normaal een redelijk hoog off road gehalte en als de wind dan nog een beetje fel blaast in de verkeerde richting...................
-
hillestamper
- Mountainbiker
Post by hillestamper »
Eindelijk met alles klaar. Hopelijk zijn de weergoden ons morgen een beetje gunstig gezind. Iedereen nog eens van harte welkom op een ritje met inderdaad een heel hoog gehalte off-road-stroken. Er werd dit jaar opnieuw veel werk ingestoken om enorm veel passages te hebben waar je anders nooit doormag, dit dankzij de bereidwillige medewerking van heel wat landbouwers, de eigenaars van het Lakebos, domein Zorgvliet,...
Ook de gemeente Wingene en KSKV Zwevezele deden een aardige duit in het zakje door ons door te laten in het Kasteelpark, het speelpleintje (heerlijk technisch), ...
Wij staan klaar om u te ontvangen.
Misschien tot morgen...
Slaapwel... Een vermoeide hillestamper...
Ook de gemeente Wingene en KSKV Zwevezele deden een aardige duit in het zakje door ons door te laten in het Kasteelpark, het speelpleintje (heerlijk technisch), ...
Wij staan klaar om u te ontvangen.
Misschien tot morgen...
Slaapwel... Een vermoeide hillestamper...