Herentals - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
aresius
Mountainbiker

Post by aresius »

je kan ook gewoon de zwarte lus in de andere richting rijden.
Biker23
Mountainbiker

Post by Biker23 »

Prachtig weertje om de mtb nog eens buiten te halen. Was aan het twijfelen of ik Herslet of Kasterlee zou rijden maar toch maar voor Kasterlee gekozen. Thuisvertrokken richting Kasterlee. Daar de 3 lussen afgehaspeld en dan nog een stuk van de toertocht van 28km zo terug naar huis. Heb van de volle 63 km genoten.

Maandag ga ik als training nog een in Geel rijden vlak bij de deur.

Grtz Stijn
Reindert
Mountainbiker

Post by Reindert »

Herslet :lol:
Biker23
Mountainbiker

Post by Biker23 »

Sorry herselt bedoelde ik hé :-D
Smuss
Mountainbiker

Post by Smuss »

Ik rijd deze route vaak op de singlespeed, zo ook gisteren na het werk.... de hele dag al zin om te biken. In herentals vanaf de parking met rood begonnen, naar groen, over op blauw. Bolde super maar toen kwam ik een blauw pijltje tegen dat normaal recht vooruit wijst en mij nu linksaf stuurde. Heel braaf ben ik links af gegaan: SPIJT!!!! Wat is er gebeurt dat het stuk over de lichtaartse singletracks is verruild door een slaapverwekkend lang, saai en (bij momenten slecht aangeduid) doodlopende parcours naar de sporthal in lichtaart? Eenmaal terug het bos in heb ik moeten haasten om voor het donker weer terug tot de auto te geraken.

Iemand aanwezig op het forum die er meer informatie over heeft?

Gr,

P
dirk_wuyts
Mountainbiker

Post by dirk_wuyts »

Ik heb het dit weekend ook opgemerkt.
Er zijn blauwe pijlen verdwenen en verandert?

Normaal wordt een wijziging toch goed aangegeven of niet?

Ik heb de gewijzigde route niet gevolgd.
fucalot
Mountainbiker
Location: 2 chinezen (blacky & roadblacky),salsa horsethief, niner bsb rdo

Post by fucalot »

Daarstraks ook nog eens de 3 rondes gereden en de blauwe is inderdaad verlegd. Wij zijn teruggedraaid en hebben de oude route gevolgd. Is toch 1 van de betere stukken die ze nu omzeild hebben. Er stonden nog wel paaltjes voor ruiters met paard. Misschien iemand met een manège in de buurt die zijn invloed uitgeoefend heeft? Nieuwe route leek wreed saai, zeker geen verbetering.
TNTrek
Mountainbiker

Post by TNTrek »

Kan er iemand beschrijven welk gedeelte er uit is? Ik denk dat de aanleg van de expresweg er mee te maken heeft :(
stigske99
Mountainbiker

Post by stigske99 »

idd zal wel da stukje in goor zijn met de heuveltjes heeft te maken met de aanleg voor een tunnel van de ring. zal nog wel een paar jaar zo blijven nu denk ik
jupke
Mountainbiker

Post by jupke »

Kunnen we ergens protest indienen? :cry: #-o :cry:

WTF is er met die blauwe lus gebeurd?

1. niet goed aangegeven, heb helemaal naar de parking gereden omdat ik dacht dat het een lus was maar het bleek een erg lang saai stuk heen en terug te zijn.
2. het mooiste stuk van Kasterlee is nu weg, laat me het anders zeggen, alles van Kasterlee is weg, het enige van blauw wat er over schiet is het stuk van Lichtaart
3. de kabouterberg, helemaal weg, 3-4 mooie klimmetjes en een erg leuke afdaling, zomaar de vuilbak in?

[-X [-X [-X

Voor mij zal vanaf nu Kasterlee - Lichtaart - Herentals gereduceerd worden tot rood en groen in Herentals en als ik Kasterlee er nog bij neem zal het de oude route zijn ...

Wie daar voor verantwoordelijk is mogen ze een schop in zijn sjoekedijzen geven!
Post Reply