In september heb ik de Lakeland Epic gereden, een schitterende mtb toer in The Lake District (Noordwest Engeland).
Tekst en foto's, én een foto-album te vinden op:
http://home.scarlet.be/~ping7293/
Gwieto
The Lakeland Epic - Engeland
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- mountainsurfer
- Mountainbiker
Post by mountainsurfer »
prachtig
ben al 3 maal in england (cornwall & devon) op vakantie geweest
het is er super
met het goede weer moet je wat geluk hebben
en het is er ook duurder dan hier
maar een prachtig land
een volgende keer ga ik naar WALES
ben al 3 maal in england (cornwall & devon) op vakantie geweest
het is er super
met het goede weer moet je wat geluk hebben
en het is er ook duurder dan hier
maar een prachtig land
een volgende keer ga ik naar WALES
- Nielskie
- Mountainbiker
Inderdaad schitterende streek om te biken. . Twee jaar geleden ben ik er ook eens geweest in december. Maar de hoogte van de 'bergen' valt wel een beetje tegen als je het verslag zou gelezen hebben, ik denk dat de schrijver voet met meters verward, want bij mijn weten was de hoogste top in de buurt maar iets van een 900m en een klets hoog Vrij goed weer gehad en vaak het gevoel gehad alleen op de wereld te zijn.
Ik had toen ergens een website gevonden met een aantal mooie routes die op topografische kaarten waren uitgetekend en die heel duidelijk uit te printen waren. daarvan had ik er een drietal gereden en het was er echt super.
Als je van plan bent er te gaan biken, moet je maar wat surfen ik denk nog wel dat je die site kunt terugvinden. Ik heb effe zitten googlen, maar niet direct teruggevonden. Ik dacht dat het te vinden was op een site van een mtb-shop in Keswick.
Ik zou deze streek aan iedereen aanraden, alleen is het er wel vrij duur, zeker de apres bike.
Ik had toen ergens een website gevonden met een aantal mooie routes die op topografische kaarten waren uitgetekend en die heel duidelijk uit te printen waren. daarvan had ik er een drietal gereden en het was er echt super.
Als je van plan bent er te gaan biken, moet je maar wat surfen ik denk nog wel dat je die site kunt terugvinden. Ik heb effe zitten googlen, maar niet direct teruggevonden. Ik dacht dat het te vinden was op een site van een mtb-shop in Keswick.
Ik zou deze streek aan iedereen aanraden, alleen is het er wel vrij duur, zeker de apres bike.