Za 08/10/2011 Ieper :: 12de Ieperse Scatto MTB-toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
denjohny06
- Mountainbiker
intro
Post by denjohny06 »
Beste Bikers,
Hopelijk is het zaterdag aantaande minder warm dan het vandaag was, anders zou het wel eens lastig kunnen worden voor diegenen die eens de forcing willen voeren oop de Kemmel of de achterkant van de Zwarte Berg.
Inderdaad, toen we vorig jaar voor het eerst de optie 65 km - 750 hm- aanboden en 40 % van de opkomst hiervoor koos, waren we verpicht op dit elan door te gaan!
Wat is er veranderd:
1)De naam van de organisatie: Ieperse SCATTO MTB toertocht. Als erkentelijkheid t.o.v.onze tombola hoofdsponsor die dit jaar een MTB als hoofprijs ter beschikking stelt.
We rijden echter nog steeds langs de ieperse vestingmuren alsook op en over de heuvelruggen van West en Frans Vlaanderen !
2) Het 50 - 65 km parcours ter hoogte van bevoorrading 2 &3 gezien er een nieuwe locatie is voorzien voor de bevoorrading in Westouter.
Wat is er gebleven:
de enthousiaste medewerkers aan anthaal, inschrijving, cantine, controle
de gerenomeerde bevoorradingsposten met opnieuw de broodpudding, speciaal aangevoerd uit...
na de rit:
gratis boterham
gratis verassingspakket
directe trekking van je tombola ticket
wie gaat met de SCATTO naat huis ?
tot zaterdag !
den johny
Hopelijk is het zaterdag aantaande minder warm dan het vandaag was, anders zou het wel eens lastig kunnen worden voor diegenen die eens de forcing willen voeren oop de Kemmel of de achterkant van de Zwarte Berg.
Inderdaad, toen we vorig jaar voor het eerst de optie 65 km - 750 hm- aanboden en 40 % van de opkomst hiervoor koos, waren we verpicht op dit elan door te gaan!
Wat is er veranderd:
1)De naam van de organisatie: Ieperse SCATTO MTB toertocht. Als erkentelijkheid t.o.v.onze tombola hoofdsponsor die dit jaar een MTB als hoofprijs ter beschikking stelt.
We rijden echter nog steeds langs de ieperse vestingmuren alsook op en over de heuvelruggen van West en Frans Vlaanderen !
2) Het 50 - 65 km parcours ter hoogte van bevoorrading 2 &3 gezien er een nieuwe locatie is voorzien voor de bevoorrading in Westouter.
Wat is er gebleven:
de enthousiaste medewerkers aan anthaal, inschrijving, cantine, controle
de gerenomeerde bevoorradingsposten met opnieuw de broodpudding, speciaal aangevoerd uit...
na de rit:
gratis boterham
gratis verassingspakket
directe trekking van je tombola ticket
wie gaat met de SCATTO naat huis ?
tot zaterdag !
den johny
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
Wij komen ook af met enkele choufkes
zondag 30 oktober 12 de Chouffetocht in Middelkerke.
Info www.choufkes.be
zondag 30 oktober 12 de Chouffetocht in Middelkerke.
Info www.choufkes.be
- bikerboy 1
- Mountainbiker
Post by bikerboy 1 »
zeker en vast ook van de partij moet wel een eind rijden maar voor deze tt doe ik alles
Is er gedetailleerde info over parcours? Ikzelf ben van Ieper en ken de gangbare paden in het heuvelland als mijn broekzak. Als er dus niet veel privé inzit, doe ik liever een TT elders.
Dit is natuurlijk puur een vraag, begrijp me niet verkeerd, ik kan me maar al te goed inbeelden dat privé-stukken hier in het heuvelland moeilijk te verkrijgen zijn (kan die Rodeberg nu niet voor één keer toegankelijk zjin
). Maar je begrijpt dat als je de gebruikele paden om de twee weken zelf beklimt, een TT weinig meerwaarde biedt. Voor mensen uit andere streken blijft het natuurlijk een must!
Dit is natuurlijk puur een vraag, begrijp me niet verkeerd, ik kan me maar al te goed inbeelden dat privé-stukken hier in het heuvelland moeilijk te verkrijgen zijn (kan die Rodeberg nu niet voor één keer toegankelijk zjin
- Sloebertje
- Mountainbiker