Veldrijden 2011-2012
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
voor de mensen die het forum niet willen/kunnen verlaten:den mountenbiker wrote:Straks Kalmthout om 17u op VT4
http://yelo.be/sport/veldrijden-kalmtho ... 02-10-2011
hier kun je live kijken op de computer
- den mountenbiker
- Mountainbiker
- den mountenbiker
- Mountainbiker
De beslissing viel uiteindelijk op minder dan drie ronden van het einde met een demarrage van Albert. Wellens en Nys reageerden maar de kloof was al te groot. Nys moest Wellens nog laten rijden, Pauwels laten bijkomen en kwam daarna over de fiets van Pauwels ten val. Tom Meeusen sprintte zich nog op het podium, voor de neus van Mourey.K10 wrote:wat was die "schermutseling" tussen Meeusen en Mourey?den mountenbiker wrote:1 Niels Albert
2 Bart Wellens
3 Tom Meeusen
4 Françis Morey
Ja, heb ik gezien, maar daarmee weet ik nog niet echt meer...den mountenbiker wrote:De beslissing viel uiteindelijk op minder dan drie ronden van het einde met een demarrage van Albert. Wellens en Nys reageerden maar de kloof was al te groot. Nys moest Wellens nog laten rijden, Pauwels laten bijkomen en kwam daarna over de fiets van Pauwels ten val. Tom Meeusen sprintte zich nog op het podium, voor de neus van Mourey.K10 wrote:wat was die "schermutseling" tussen Meeusen en Mourey?den mountenbiker wrote:1 Niels Albert
2 Bart Wellens
3 Tom Meeusen
4 Françis Morey
- den mountenbiker
- Mountainbiker
In een pittig spurtje voor het brons troefde Tom Meeusen de Fransman Françis Mourey af, de enige buitenlander in de top-tien.K10 wrote:Ja, heb ik gezien, maar daarmee weet ik nog niet echt meer...den mountenbiker wrote:De beslissing viel uiteindelijk op minder dan drie ronden van het einde met een demarrage van Albert. Wellens en Nys reageerden maar de kloof was al te groot. Nys moest Wellens nog laten rijden, Pauwels laten bijkomen en kwam daarna over de fiets van Pauwels ten val. Tom Meeusen sprintte zich nog op het podium, voor de neus van Mourey.K10 wrote: wat was die "schermutseling" tussen Meeusen en Mourey?
Pittig spurtje wss duw en trekwerk zeker
- den mountenbiker
- Mountainbiker