Solo's Ride website

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
wihameke
Mountainbiker

Post by wihameke »

eerste keer dat ik "dit" zie en persoonlijk vind ik dit toch wel bangelijk 8)

Ook in belgie kan je gerust een weekje fietsvakantie nemen en die Oost-west tour doen en ik denk dat je dan een zeer mooie mtbweek gaat hebben.
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

Fantastische rit, thnx guys. Tot km 45 hebben we het uitgehouden. Die laatste 10 zullen hopelijk in een volgende poging ook gereden worden.
Supernaut
Mountainbiker

Post by Supernaut »

Solo wrote:De versperring was er 2 weken geleden nog , dus voor alle zekerheid het alternatief gebruiken.
Als je het alternatief rijdt kan je niet zien of de doorgang vrij is , tenzij wanneer je op het eind van het alternatief komt maar dan terug rijden is wat gek ;-)

Veel plezier en kijk zeker uit voor aangekondigde jachtpartijen aan de ingangen van de bossen.

Solo
't Is nog niet vrij , maar ik ben er vandaag toch door geraakt .
't Valt best mee .
Supernaut
Mountainbiker

Post by Supernaut »

Vandaag de 85km afgewerkt .

't Is de moment voor diegenen die nog willen proberen .
Maandag was het een serieuze modderbedoening .
Een hemelsbreed verschil met vandaag .
Magura
Mountainbiker
Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand

Post by Magura »

Mooi filmpje van de 55 K, credits by Steven C !

(enkel het weer mocht wat beter zijn)
wal
Mountainbiker

Post by wal »

Vorige zondag een poging ondernomen om de 85kmrit te rijden. Prachtige rit, perfecte track, geen ondoenbare modderpoelen, gewoon prachtige bikezondag gehad . Bedankt Solo.
Solo
Mountainbiker

Post by Solo »

wal wrote:Vorige zondag een poging ondernomen om de 85kmrit te rijden. Prachtige rit, perfecte track, geen ondoenbare modderpoelen, gewoon prachtige bikezondag gehad . Bedankt Solo.

Graag gedaan ! :wink:
Deze winter doe ik nog een poging om hier en daar een leuk stuk toe te voegen aan de bestaande tracks.
Supernaut
Mountainbiker

Post by Supernaut »

Solo wrote: Graag gedaan ! :wink:
Deze winter doe ik nog een poging om hier en daar een leuk stuk toe te voegen aan de bestaande tracks.
Gij zijt mijne man =D> .
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Solo wrote:
Magura wrote:
-JP- wrote:Is het nog nodig de alternatieve track te rijden ivm die versperringen terhoogte van Nonceveux?
De laatste maand ben ik er niet meer geweest, maar we hebben nog geen meldingen gekregen dat de versperring al dan niet weg is.

Wil je zeker zijn, neem dan het alternatief (dat overigens ook niet mis is, verre van).
Een deelnemer meldde ons dat de versperring op Solo's 55 er nog steeds is ! Dus het alternatief blijft de beste optie.
Dat was ik, dus, die deelnemer.
Weet niet hoe het nu is, maar die versperring is zeker geen aanrader. Constant afstappen en je fiets tussen een wirwar van takken puzzelen. Er liggen namelijk heel wat bomen net met de kruin op het pad.
De alternatieve route nemen is dus de boodschap.
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

op 1 oktober de 55km gereden : toen was de versperring er ook nog, hadden toen beter de alternatieve track genomen.
Post Reply