Zo 02/10/2011 Waasmunster :: Ronde Waasland rit 3

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
catchup!
Mountainbiker

Post by catchup! »

terzijde, wat betreft de afspuitstand: dit is hoog debiet op lage druk, dus geen hoge druk (groot verschil :wink: )
greenie
Mountainbiker

Post by greenie »

Goed geamuseerd in Waasmunster.
Om 9u30 vertrokken voor een eerste rondje; beetje druk af en toe, maar niets echt storend. Enkel aan de bevoorrading was de rij wachtenden te lang en ben ik doorgereden.
Ik had er niet genoeg van en dus om 11u30 opnieuw vertrokken voor de tweede ronde. Niemand meer tegengekomen :-), nog net op tijd aan de bevoorrading. Eten en drinken was toen absoluut nodig, want na pakweg 70 km begon ik serieuze hongerklop te krijgen. Lekkere koekjes, een suikerwafel in mijn zak en een volle drinkbus op den bike, terug verder gereden. Toch content dat ik het bordje van de laatste km zag staan.

Rond 13u40 terug binnen, redelijk choco, den après was toen zo goed als gedaan, maar pannenkoeken waren er nog steeds. =D>

Kortom, thanks aan de mannen van Just Ridin om een parcours van '100 km' uit te tekenen.
Cokeman
Mountainbiker

Post by Cokeman »

Toppertje in het Waasland =D> Veel volk (ik heb iets gehoord van +/- 1500 bikers)
Tot volgend jaar.
TheLion
Mountainbiker

Post by TheLion »

Bedankt aan de 1453 deelnemers !!!! Een tevreden penningmeester !
'T groot mes
Mountainbiker
Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,

Post by 'T groot mes »

Xfrank wrote:
Reflex wrote:
akrdju wrote:Bedankt aan alle deelnemers aan deze tocht maar er waren wel klachten van een inwoner over het onbeschofte gedrag van sommige rijders.
Gelieve in het vervolg een beetje hoffelijk te zijn of we krijgen problemen om alle dreven nog te mogen gebruiken
Ik denk dat ik weet waarover dit gaat. Er stond een biker met een paardrijder aan de kant ruzie te maken. Hoewel ik het afkeur dat de biker dit doet (we hebben hem dit ook gezegd) kan ik het toch totaal begrijpen. De paardrijder ging in volle galop door het bos en ben hem in dat kleine stukje bos wel 3 keer tegengekomen (waarbij hij 1 keer recht op mij af kwam). Blijkbaar had hij de betreffende biker bijna aangereden in een bocht en was de paardrijder nogal gefrustreerd dat er zoveel bikers in "zijn bos" reden.

Hoewel wij als gast zijn kan de paardrijder ook wat respect opbrengen door deze dag nu eens niet als een zot door het bos te vliegen.

Als het deze man is dan hoop ik dat de organisatie ook eens aangeeft aan hem dat zijn gedrag niet goed was. Men gaat er altijd te snel vanuit dat de bikers in de fout zijn.
neen, het ging om een bewoner langs het parcours die door de drukte, moeite had om van zijn eigendom te raken met zijn auto. Hij werd tot 3 maal toe uitgescholden door bikers. [-X . Als we bewoners overlast bezorgen wordt het op termijn zeer moeilijk om zulke organisaties nog rond te krijgen. Ook zullen er meer en meer pijlen op de tour vedwijnen.

het zijn minderheden met dit soort gedrag, maar ze geven wel de doorslag en bezorgen een slecht imago aan onze hobby.
het is herfst ....en daar zijn de koerkonijnen met alle gevolgen vandien [-X
Xfrank
Mountainbiker

Post by Xfrank »

En dan hadden we nog veel geluk met dit weer... de meeste van dees konijnen zaten nog op 't straat. :wink:

de penningmeester bedoeld 1453 betalende deelnemers. :wink: Waarschijnlijk waren er een stuk meer op parcours. [-X
E-biker
Mountainbiker

Post by E-biker »

Gisteren genoten van alweer een uitstekende rit op eigen bodem.
Helaas wel mijn fietscomputer'ke verloren (blauw model van Trek).
De kans is klein, maar 't zou fantastisch zijn mocht iemand deze gevonden hebben. tnx!
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

E-biker wrote:Gisteren genoten van alweer een uitstekende rit op eigen bodem.
De kans is klein, maar 't zou fantastisch zijn mocht iemand deze gevonden hebben. tnx!
Weet je niet meer waar je dat zou kunnen verloren hebben?
Zou effe teruggaan en veel kans dat dat ding er nog ligt.
E-biker
Mountainbiker

Post by E-biker »

Dickie wrote:
E-biker wrote:Gisteren genoten van alweer een uitstekende rit op eigen bodem.
Weet je niet meer waar je dat zou kunnen verloren hebben?
Zou effe teruggaan en veel kans dat dat ding er nog ligt.
ben vandaag al gaan zoeken, helaas...
catchup!
Mountainbiker

Post by catchup! »

Wij van de org. hebben geen computerkes binnen gekregen....

Hier de sfeerreportage met een reeks foto's:

http://vimeo.com/29972640
Post Reply