Zo 02/10/2011 Langdorp :: Tt Wolfsdonk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bdc
Mountainbiker

Post by bdc »

Gelle bedankt voor het organiseren van dit zéér plezant tochtje!

Geen last gehad van te veel volk op 't parcours, en niet te veel racekonijnen tegengekomen - en als er eentje was, was 't een vriendelijk racekonijn 8)

Eén tip: zet een "parkeerwachter" op dat veldje aan de spoorweg om de beschikbare plaatsen optimaal te gebruiken, en af te sluiten wanneer 't echt vol is.
Pieterv
Mountainbiker

Post by Pieterv »

vertrokken om 10 uur en amper volk gezien :) Ideaal dus op dit zalig parcours.
Weet er iemand of er foto's online komen? Had namelijk een fotograaf gezien op steil stukje berop in het bos.
roland
Mountainbiker

Super parcours

Post by roland »

=D> Erg goed uitgezet parcours. Heel erg genoten van deze tocht denk dat je zo dicht bij huis niet beter kunt mountainbiken alles zat er in, heb me dan ook geen moment verveeld. Leuke technische stukken, veel offroad en redelijk pittig steile stukken. Was al een grote fan van Langdorp en omgeving dit was weer zo'n tocht die er voor gaat zorgen dat ik nog vaak ga terugkomen om hier te biken.
touchdownbiker
Mountainbiker

02-10-2011 langdorp

Post by touchdownbiker »

Pieterv wrote:vertrokken om 10 uur en amper volk gezien :) Ideaal dus op dit zalig parcours.
Weet er iemand of er foto's online komen? Had namelijk een fotograaf gezien op steil stukje berop in het bos.
z.s.m. , als ik die heb worden die online gezet.
Bever
Mountainbiker

Prachtige tocht

Post by Bever »

Proficiat aan de organisatie Wolfsdonk op wiele,

Reeds enkele jaren heb ik al een paar van de TT die jullie en clubs in jullie buurt hebben georganiseerd gereden maar deze was echt om de vingers af te likken. Echt de schoonste die ik al heb gereden, beter als de (massa)toertocht die jullie in het voorjaar organiseren ook al is die ook de moeite.
De vele singletracks en afdalingen/beklimmingen waren echt de moeite.
Het was een zware tocht maar de moeite waard om af te zien.

Nog is proficiat!

De Papegaai Bike Team (Stabroek) dankt jullie.
PS Op 17 december organiseren we onze 5e Nightride!!
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Re: Prachtige tocht

Post by Bulls69 »

Bever wrote: De Papegaai Bike Team (Stabroek) dankt jullie.
PS Op 17 december organiseren we onze 5e Nightride!!
Staat bij alang met stip aangeduid :wink:
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Serge R wrote:
roelp wrote:iemand de gps track van de 45km?
ontplofte biba, en kapotte reserve biba maakten snel een einde aan mijn tochtje :(
Juist nu alles (weer,, parcours, conditie) meezat om van een lekker TTje te kunnen genieten , de body tijdens een klim naar de filistijnen gereden, knie tegen de shifter zit nog ne serieuze bult op.
Dan maar de gps aangesproken om volgens kortste weg huiswaarts te keren, maar eerst mijn MacGyver skils moeten aanspreken, colsonbandjes zijn dan best handig om de cassette aan de spaken te fixeren om toch aandrijving te bekomen en dan was het als met een pistefiets rijden.
Dus de gps track is hier ook welkom.
zijn daar foto's van ? =D>
Serge R
Mountainbiker
Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Post by Serge R »

Dr.Gonzo wrote:
Serge R wrote:
roelp wrote:iemand de gps track van de 45km?
ontplofte biba, en kapotte reserve biba maakten snel een einde aan mijn tochtje :(
Juist nu alles (weer,, parcours, conditie) meezat om van een lekker TTje te kunnen genieten , de body tijdens een klim naar de filistijnen gereden, knie tegen de shifter zit nog ne serieuze bult op.
Dan maar de gps aangesproken om volgens kortste weg huiswaarts te keren, maar eerst mijn MacGyver skils moeten aanspreken, colsonbandjes zijn dan best handig om de cassette aan de spaken te fixeren om toch aandrijving te bekomen en dan was het als met een pistefiets rijden.
Dus de gps track is hier ook welkom.
zijn daar foto's van ? =D>
Nee :( , ik ben nu mijn wiel terug aan't spaken nieuwe naaf gestoken dus kunnen we er weer een tijdje tegen.
Maar zo moet je dat ongeveer voorstellen (foto van het www geplukt)
Image
fugitif
Mountainbiker

Post by fugitif »

Prima tocht met prachtig weer
Van begin tot het einde goed geamuseerd op de vele single tracs en dan den aprés in het zonneke :drunk:
Tot volgend jaar

13/11/2011 4de wcup classic mtb
www.wcupclassicmtb.be
Thomas96
Mountainbiker

Re: 02-10-2011 langdorp

Post by Thomas96 »

touchdownbiker wrote:z.s.m. , als ik die heb worden die online gezet.

al online?
Post Reply