Wel een vraagje aan de mensen hier ( hopend)!!
Ben onderweg mijn gps Garmin 705 kwijtgespeeld
Thx alvast
Altijd met een stripje je GPS rond stuurpen vastmaken is een extra beveiliging.Dit is echt de zwakte van de 705.begrijp nog altijd niet goed dat daar niks anders is op gevonden.redben wrote:wij zijn ook met de fiets gekomen ( 30 Km enkel) +de 45Km.
Wel een vraagje aan de mensen hier ( hopend)!!
Ben onderweg mijn gps Garmin 705 kwijtgespeeld :cry: Ben terug naar boven gereden maar niets meer zien liggen. Moest deze gevonden worden, Laat me dan iets weten :-) Anders was het een dure TT. ( Moet hem kwijtgespeeld zijn in het eerste stuk waar die " jump" in de afdaling lag. ) Dus eventuele vinders toon het goede hart .
Thx alvast
Post by beginner1978 »
Ik begrijp het soms toch niet, vandaag ook enkele keren ongepast asociaal gedrag kunnen waarnemen, blijkbaar een vast fenomeen zodra het wegseizoen ten einde loopt en er menig van deze koersmannen de bossen induiken op TT's. Deze morgen iemand van een club met half vuil oranje half zwarte uitrusting (kon niet direct een clubnaam bespeuren, ze waren wel met meerdere aanwezig) als een racekonijn bergop toeren zien uithalen. Iedereen reed in een smalle singletrack bergop zoals het hoort netjes achter elkaar aangezien het te smal was om veilig te passeren, komt deze halve gare de ganse rij voorbij gewrongen waardbij hij zelf meerdere tragere bikers bergop de pas afsneed waardoor heel de rij stilviel, maar zijn doel was wel bereik, als een halve gare vol testosteron eens laten zien dat hij sneller wasbeginner1978 wrote:Als je het niet kan verkroppen dat je snelheid daalt omdat er vooraan een kind en zijn vader rijden... hang dan een nummer op je bike, ga competitie rijden en laat andere mensen genieten van hun tocht ... zeveraar!
Post by DudeWithBike »
Ik denk dat dat voor de meeste bikers van toepassing is, ge zou nogal nekpijn krijgen andersBulls69 wrote:Heeft hierbij wel 1 stelling voor mij bevestigd, er zaten meer spieren in zijn benen dan brains in zijn kopSoit leven en laten leven zeker. . .
Post by mahna-mahna »