Zo 02/10/2011 Langdorp :: Tt Wolfsdonk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
redben
Mountainbiker

Post by redben »

wij zijn ook met de fiets gekomen ( 30 Km enkel) +de 45Km.
Wel een vraagje aan de mensen hier ( hopend)!!
Ben onderweg mijn gps Garmin 705 kwijtgespeeld :cry: Ben terug naar boven gereden maar niets meer zien liggen. Moest deze gevonden worden, Laat me dan iets weten :-) Anders was het een dure TT. ( Moet hem kwijtgespeeld zijn in het eerste stuk waar die " jump" in de afdaling lag. ) Dus eventuele vinders toon het goede hart .

Thx alvast
roger
Mountainbiker

Post by roger »

redben wrote:wij zijn ook met de fiets gekomen ( 30 Km enkel) +de 45Km.
Wel een vraagje aan de mensen hier ( hopend)!!
Ben onderweg mijn gps Garmin 705 kwijtgespeeld :cry: Ben terug naar boven gereden maar niets meer zien liggen. Moest deze gevonden worden, Laat me dan iets weten :-) Anders was het een dure TT. ( Moet hem kwijtgespeeld zijn in het eerste stuk waar die " jump" in de afdaling lag. ) Dus eventuele vinders toon het goede hart .

Thx alvast
Altijd met een stripje je GPS rond stuurpen vastmaken is een extra beveiliging.Dit is echt de zwakte van de 705.begrijp nog altijd niet goed dat daar niks anders is op gevonden.

Hopelijk is er een eerlijke vinder,want zoals je zegt is het dan een dure TT geworden.
Storm
Mountainbiker

Post by Storm »

Manmanman, wat een prachtige tocht was dit zeg!! Het geweldige parcours samen met het mooie weer maakte dit echt een zalige voormiddag. Ook de bepijling was goed en wat een buffet aan die bevoorrading!!

Enig minpuntje : dat er weinig parking is en dat daardoor de auto's aan de kant van de weg moeten gezet worden is voor mij geen probleem. Dat er een pijltje staat met 'parking' die via een smal weggetje kon bereikt worden in een veld en die dan volzet blijkt te zijn met alle gevolgen van dien : auto's die eruit willen omdat er geen plaats is, andere auto's die erin willen omdat 'er toch een pijltje staat'. Best volgend jaar die parking niet meer gebruiken, ofwel iemand erbij zetten die kan aangeven dat'em volzet is.

Maar voor de rest : fantastische organisatie hoor!
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

Geweldige tocht, zeker die eerste lus over de bosberg met lekker veel hms!!! Stralend weer en een koude Stella (of twee ;)) aan de aankomst. :drunk:

Way to go woew!!!
beginner1978
Mountainbiker

Post by beginner1978 »

zalige TT vlak bij de deur!! Al het positieve werd hierboven reeds gezegd :-D .
Toch nog een oproep hier in het algemeen, en voor een bepaalde persoon met radioshack op de rug in het bijzonder (Ik mag hopen dat de betrokkene het hier leest!): Als je het niet kan verkroppen dat je snelheid daalt omdat er vooraan een kind en zijn vader rijden... hang dan een nummer op je bike, ga competitie rijden en laat andere mensen genieten van hun tocht ... zeveraar!
[-X
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

beginner1978 wrote:Als je het niet kan verkroppen dat je snelheid daalt omdat er vooraan een kind en zijn vader rijden... hang dan een nummer op je bike, ga competitie rijden en laat andere mensen genieten van hun tocht ... zeveraar!
[-X
Ik begrijp het soms toch niet, vandaag ook enkele keren ongepast asociaal gedrag kunnen waarnemen, blijkbaar een vast fenomeen zodra het wegseizoen ten einde loopt en er menig van deze koersmannen de bossen induiken op TT's. Deze morgen iemand van een club met half vuil oranje half zwarte uitrusting (kon niet direct een clubnaam bespeuren, ze waren wel met meerdere aanwezig) als een racekonijn bergop toeren zien uithalen. Iedereen reed in een smalle singletrack bergop zoals het hoort netjes achter elkaar aangezien het te smal was om veilig te passeren, komt deze halve gare de ganse rij voorbij gewrongen waardbij hij zelf meerdere tragere bikers bergop de pas afsneed waardoor heel de rij stilviel, maar zijn doel was wel bereik, als een halve gare vol testosteron eens laten zien dat hij sneller was #-o #-o .
Heeft hierbij wel 1 stelling voor mij bevestigd, er zaten meer spieren in zijn benen dan brains in zijn kop :lol: Soit leven en laten leven zeker. . .

Voor de rest fantastisch ritje van 47km, door al die singletracks en het vele volk inderdaad dikwijls treintje rijden, persoonlijk stoort mij dit minder en voorkomt dit dat ik mij te vroeg opblaas :wink: . Het was puur genieten. =D> =D>
DudeWithBike
Mountainbiker
Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Post by DudeWithBike »

Bulls69 wrote:Heeft hierbij wel 1 stelling voor mij bevestigd, er zaten meer spieren in zijn benen dan brains in zijn kop :lol: Soit leven en laten leven zeker. . .
Ik denk dat dat voor de meeste bikers van toepassing is, ge zou nogal nekpijn krijgen anders :-D

Maar inderdaad, vandaag was blijkbaar weer de overgang van "rustig rijden" naar "vermijden van opgejaagd te geraken door de koerskonijnen". Ben er ook een paar tegengekomen, bij de aanloop naar de klim moeten ze perse voorbij om dan de weg te versperren omdat ze niet over de wortels geraken, pfff...

Enfin, zeker leuke toer, voor de tweede keer op rij. Heel veel leuke single-track!

Volgend jaar Leffe van't vat? De bediening zal stukken rapper gaan (en het smaakt beter uiteraard). :drunk:
roelp
Mountainbiker

Post by roelp »

iemand de gps track van de 45km?
ontplofte biba, en kapotte reserve biba maakten snel een einde aan mijn tochtje :(
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Supertocht !!!

Tja, altijd lachen als er ene komt voorbij gevlogen juist voor een steilere klim en die dan pardoes omvalt omdat hem niet kan fietsen, 2 maal achter elkaar, en daarna op het vlakke u terug komen voorbijgevlogen. Lachen ! Wat ik dan ook luidop heb gedaan.
mahna-mahna
Mountainbiker

Post by mahna-mahna »

Prima tocht met prachtig weer
Van begin tot het einde goed geamuseerd
Tot volgend jaar
Post Reply