Za 01/10/2011 Moerbeke :: Ronde Waasland rit 2

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
fast rider
Mountainbiker

MTB tocht VC PEREBOOM Moerbeke-Waas zat 01/10

Post by fast rider »

Hallo bikers,

Betreft toertocht Moerbeke-Waas 01/10/11

Hier een berichtje van de organisatie;
De omlopen liggen er nu al droog bij. Geen modder dus, zoals vorig jaar.
De afstanden bedragen dit jaar 30, 45, 65 en 75 km. Voor de 65 en de 75 km zijn er 2 bevoorradingen.
Verder is er een GRATIS bewaakte fietsstalling. douches, afspuitstand en voor ierdere deelnemer een gratis pannenkoek.
De gezellige aprés-bike en de ZON zullen ook van de partij zijn.

Groetjes en tot Zaterdag

fast rider
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Waar gaan de verschillende afstanden zo naar toe?

mvg
MTBert
Mountainbiker

Post by MTBert »

Vorig jaar eerst langs de dijken in Holland en dan zo via Kloosterbos in Zelzate, Wachtebeke en Moerbeke. Mooie rit en lekker veel kilometers.

Ik zal er zijn ! :-)
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

Mijn madam is op stap, dus ik kom ook voor de 75km, zet maar een mooi zonnetje klaar!!
fast rider
Mountainbiker

afstanden

Post by fast rider »

De 45, 65 en 75 vertrekken dit jaar eerst naar het kloosterbos naar wachtebeke. De 45 maakt nog een lus naar 't moerhof in moerbeke om zo terug via de kruisstraat te eindigen.
De 65 en 75 maken een extra lus naar onze noorderburen. De schapendijk en de spaanse beschermlinies staan hier centraal.
De 30 km maakt een lus nr de kruisstraat - baggaart - stekene - 't riet - en terug naar de pereboom.
Een sterk afwisselend parcour, zowel polder, vele bossen en graspartijen komen aan bod.
De zon zal zeker niet ontbreken, tot zaterdag.
spook17
Mountainbiker

Post by spook17 »

spook17 zal ook aanwezig zijn :P
den mountenbiker
Mountainbiker

Ga hier terug eens aantreden is altijd wijs om hier te rijden, vooral omwille van de grote afstanden :roll:
pliepla
Mountainbiker

Post by pliepla »

zou ik vanuit Gent ergens kunnen aansluiten op het parcours (om dan in te schrijven wanneer ik de sporthal passeer)?
Reflex
Mountainbiker

Re: afstanden

Post by Reflex »

fast rider wrote:De 45, 65 en 75 vertrekken dit jaar eerst naar het kloosterbos naar wachtebeke. De 45 maakt nog een lus naar 't moerhof in moerbeke om zo terug via de kruisstraat te eindigen.
De 65 en 75 maken een extra lus naar onze noorderburen. De schapendijk en de spaanse beschermlinies staan hier centraal.
De 30 km maakt een lus nr de kruisstraat - baggaart - stekene - 't riet - en terug naar de pereboom.
Een sterk afwisselend parcour, zowel polder, vele bossen en graspartijen komen aan bod.
De zon zal zeker niet ontbreken, tot zaterdag.
Heb je toevallig de GPS tracks om te zien hoe en wat? Ik denk eraan om te starten bij de Start en de 45km te rijden, daarna de 30km om in het riet te stoppen bij mijn ouders. Na hoeveel km ongeveer op de 30 kom je langs het riet? Eerst de 45 en dan de 30 is te veel voor me op het moment nu ik net hersteld ben van de griep en morgen nog in Waasmunster start.
den mountenbiker
Mountainbiker

Zeer mooi ritje,heb met combinatie's van splitsingen een 55 km gereden.Parcour op zich waren single tracks, boskes,veldwegels zo wat de gekende wegels.Was af en toe al eens boren in het zand.Tussenstop,pannekoek oke.Douche prachtig gedaan,was gelijk een sproeier van een brandweerslang 8-[ .Mijn keel dan eens gesmeerd met een leffe om het stof weg te spoelen.Was een gezellige voormiddag met een stralende zon meer moet dat niet zijn.Tot een volgende zekers :wink:
Post Reply