Wielen
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
ianaprilia
- Mountainbiker
Post by ianaprilia »
ik wou ze spaken in een wielset en kreeg te horen dat ze die momenteel in Belgie niet volgen, over 7 jaar geleden kan ik niet oordelen he 
-
Jeroen D
- Mountainbiker
Over de naven ben ik er bijna uit, na nog wat opzoekwerk lijkt het dat die hope naven echt wel goed zijn.
Nu nog de velgen.
Zou eens Willen weten of die crest velg echt stevig genoeg is voor het iets hardere werk.
ik wil niet bij elke heftige afdaling me moeten inhouden omdat mn velg het niet aan zou kunnen.
iemand ervaring met de crest velg en het hardere werk? + met wat zijn die dan gespaakt en wat is je gewicht?
Nu nog de velgen.
Zou eens Willen weten of die crest velg echt stevig genoeg is voor het iets hardere werk.
ik wil niet bij elke heftige afdaling me moeten inhouden omdat mn velg het niet aan zou kunnen.
iemand ervaring met de crest velg en het hardere werk? + met wat zijn die dan gespaakt en wat is je gewicht?
-
KleinGuy
- Mountainbiker
Vandaag hetzelfde gehoord bij een LBS. Hij kende zelfs de supercomps niet. Ik heb de belgische catalogus van dt swiss gezien en daar staan ze idd niet in. Hij raadde de revolutions wel af in combinatie met de crest velgen.De Wreter wrote:zeker weten ?ianaprilia wrote:voor zover ik weet volgt de invoerder van DT in Blegie de supercomp spaken niet, dus die zijn ietsje moeilijker te vinden dan...
-
ianaprilia
- Mountainbiker
Post by ianaprilia »
niet alles wat je op de site van DT Swiss kan terugvinden wordt effectief op de Belgische markt geleverd...
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
zit ook met een dilemma; velgen worden crest en naven de dt 240s maar welke spaken zou ik hierbij kiezen: dt revo, dt aerolite of sapim x-ray's?
weeg zelf 72kg
weeg zelf 72kg
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Legt aaven vlomaker uit vo wat dat te doen is, of ge ne cleane rijstijl hemd of niet en laat em 2 wielekes samen draaien hein..s-biker gert wrote:zit ook met een dilemma; velgen worden crest en naven de dt 240s maar welke spaken zou ik hierbij kiezen: dt revo, dt aerolite of sapim x-ray's?
weeg zelf 72kg
Ass 't ne goeiewheelbouwer is krijgde toch garantie op spaakbreuk..
En gewicht is niet belangrijk om te benedenbergen op familiekoerskes
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
Alle vlomakers praten nor hunnen eigen zak een beetje hé nieprideandglory1891 wrote:Legt aaven vlomaker uit vo wat dat te doen is, of ge ne cleane rijstijl hemd of niet en laat em 2 wielekes samen draaien hein..s-biker gert wrote:zit ook met een dilemma; velgen worden crest en naven de dt 240s maar welke spaken zou ik hierbij kiezen: dt revo, dt aerolite of sapim x-ray's?
weeg zelf 72kg
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
In ieder geval, met crest velgjes en 240's naven zit je zeker goed!s-biker gert wrote:Alle vlomakers praten nor hunnen eigen zak een beetje hé nieprideandglory1891 wrote:Legt aaven vlomaker uit vo wat dat te doen is, of ge ne cleane rijstijl hemd of niet en laat em 2 wielekes samen draaien hein..s-biker gert wrote:zit ook met een dilemma; velgen worden crest en naven de dt 240s maar welke spaken zou ik hierbij kiezen: dt revo, dt aerolite of sapim x-ray's?
weeg zelf 72kg
Ik hoor ook nu en dan dat messing nippels beter zouden zijn dan alu.
En las ook ne keer iets over cxray spaken en treksterkte, ma wa sjuust wetek nimer. Jeauries zal da nog wel weten