roc azur 2011
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
-
brommerken
- Mountainbiker
Post by brommerken »
ga voor de zesde maal naar de Roc.De beste tip die ik kan geven is ;neem maar een goed slot mee;nie zo eentje dat ge met de eerste beste tang doorknipt.Twee jaar terug was ik het slachtoffer van zulke praktijken er zijn daar mensen speciaal voor op toer.
-
brommerken
- Mountainbiker
Post by brommerken »
papiere zakdoekjes voor onderweg ,want als ge daar buikkrampen krijgt das nie te doen met die doorns op die struiken.
-
ronbiker
- Mountainbiker
Ik rij dit jaar de Roc Challenge op donderdag en de Roc master op vrijdag.
Al iemand ervaring met deze tochten?
De challenge zou zeer technisch zijn, volledig aangepast tegenover vorig jaar (+/-60km en 2400htm)
Begin september met onze greenbikers club de technische bike parks van Snowdonia National Park in Wales gedaan. Dit was gewoonweg de max op mtb gebied, ik ga er zeker nog terug... alleen het weer ! !
Al iemand ervaring met deze tochten?
De challenge zou zeer technisch zijn, volledig aangepast tegenover vorig jaar (+/-60km en 2400htm)
Begin september met onze greenbikers club de technische bike parks van Snowdonia National Park in Wales gedaan. Dit was gewoonweg de max op mtb gebied, ik ga er zeker nog terug... alleen het weer ! !
- modderduivel
- Mountainbiker
- modderduivel
- Mountainbiker
Post by modderduivel »
Ik heb over 2 jaar de roc challenge gereden en die is heel zwaar en heel technisch.
Daar zoeken ze echt wel de weggetjes op die net iets steiler en hoger en technischer zijn.
Toen s'anderdaags ook masters meegereden en dat zat nog serieus in mijn benen.
Daar zoeken ze echt wel de weggetjes op die net iets steiler en hoger en technischer zijn.
Toen s'anderdaags ook masters meegereden en dat zat nog serieus in mijn benen.