Denk dat ik een van de komende weken eens ga beginnen rondkijken voor wat evenwijdige straten, want ook al train ik mijn reflexen nu wel
Met de fiets naar het werk
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Sinds twee weken doe ik geen thuis-school verkeer weer, maar ook thuis-werk verkeer. Weliswaar maar 4km enkel, maar wel een "schone" baan: Schumanrondpunt, Wetstraat en dan het centrum door richting Beurs.
Denk dat ik een van de komende weken eens ga beginnen rondkijken voor wat evenwijdige straten, want ook al train ik mijn reflexen nu wel
, het kan misschien toch wel juist iets gezonder dan middenin de uitlaatgassen gaan rijden (al is dat in Brussel uiteraard nooit te vermijden).
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Vanmorgen ook mijn reflexen eens goed getraind ... amaai mijnen frakHaaike wrote: want ook al train ik mijn reflexen nu wel
- R1ALAIN
- Mountainbiker
- Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC
Ik doe dit ook (parallelle wegen zoeken) maar ik heb zo de indruk dat de wagens (dankzij de GPS denk ik) dit ook beginnen doen.
Gevolg: langs kleine smalle straatjes begint meer en meer verkeer te komen.
Bovendien zijn er veel boeren 's morgens bezig en die rijden met die reuze aanhangkarren links en rechts bijna in de gracht.
Ik begrijp niet dat deze "monsters" nog een homologatie krijgen voor op de openbare weg....
Gevolg: langs kleine smalle straatjes begint meer en meer verkeer te komen.
Bovendien zijn er veel boeren 's morgens bezig en die rijden met die reuze aanhangkarren links en rechts bijna in de gracht.
Ik begrijp niet dat deze "monsters" nog een homologatie krijgen voor op de openbare weg....
Haaike wrote: Denk dat ik een van de komende weken eens ga beginnen rondkijken voor wat evenwijdige straten, want ook al train ik mijn reflexen nu wel, het kan misschien toch wel juist iets gezonder dan middenin de uitlaatgassen gaan rijden (al is dat in Brussel uiteraard nooit te vermijden).
- Phille81
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)
Hoe bedoel je ?BASSMAN wrote:Euhhhh,heb je daarvoor ene fiets nodig?Phille81 wrote:Deze morgen (eindelijk) nog eens met de koersfiets naar het werk gereden.
Heel ver is het niet maar het deed wel deugd(8,5 km van de ene kant van Diest naar de andere kant)
Te voet is het een beetje ver... is het dan zo 'raar' om die (korte) afstand met de fiets te doen ?
(of ik interpreteer uw reactie mss verkeerd
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
paralel met de wetstraatHaaike wrote:Sinds twee weken doe ik geen thuis-school verkeer weer, maar ook thuis-werk verkeer. Weliswaar maar 4km enkel, maar wel een "schone" baan: Schumanrondpunt, Wetstraat en dan het centrum door richting Beurs.
Denk dat ik een van de komende weken eens ga beginnen rondkijken voor wat evenwijdige straten, want ook al train ik mijn reflexen nu wel, het kan misschien toch wel juist iets gezonder dan middenin de uitlaatgassen gaan rijden (al is dat in Brussel uiteraard nooit te vermijden).
jozef 2 laan,
kleine ring oversteken
door het park
koloniënstraat
klein baatnje (kardinaal mercier?
beenhouwerstraat
gretry
beurs
mooi wegje
succes
streets