Veel sterkte aan zijn familie en vrienden.
En toch telkens weer
Zullen wij je tegenkomen
Zeg nooit, het is voorbij
Slechts je lichaam
Is van ons weggenomen
Niet wat je was
En ook niet wat je zei....
Overlijdensbericht
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- Wacko007
- Mountainbiker
Kende Viper ook niet persoonlijk, maar door zijn uitspraken op het forum kende iedereen hem wel een beetje.
Ik heb veel dingen van hem kunnen leren! Zette ik een technische vraag op het forum, kwam hij toch steeds met een doordacht antwoord op de proppen.
Hij was voor mij dé gangmaker van het forum...
Mijn broerke
Hallo iedereen,
Jammer dat ik jullie op deze manier moet leren kennen.
Ik ben Hans(33) de jongere broer van Jan.
Ik wist wel dat mijn broer actief was op dit forum maar niet dat hij zoveel teweegbracht.Deze talloze reacties op zijn overlijden zijn een enorme steun voor mij en mijn familie en daarvoor onze oprechte dank.
Mijn (enige) broerke was mijn held.Als ik iets niks wist kon ik altijd bij hem om raad te vragen want hij was van van alles op de hoogte.
3 weken geleden heeft hij nog mijn koersfiets hersteld(Ben geen Mountainbiker maar Wielertoerist) en hebben we samen een rit gemaakt in Wielsbeke(zijn Geboorteplaats).Ik zal hem missen de Viper.
Mijn enige troost is dat hij gestorven is met zijn lief(zijn fiets)
Nogmaals bedankt voor jullie steun.
Hans.
P.S: de begrafenis heeft plaats op Zaterdag 23 Oktober
Jammer dat ik jullie op deze manier moet leren kennen.
Ik ben Hans(33) de jongere broer van Jan.
Ik wist wel dat mijn broer actief was op dit forum maar niet dat hij zoveel teweegbracht.Deze talloze reacties op zijn overlijden zijn een enorme steun voor mij en mijn familie en daarvoor onze oprechte dank.
Mijn (enige) broerke was mijn held.Als ik iets niks wist kon ik altijd bij hem om raad te vragen want hij was van van alles op de hoogte.
3 weken geleden heeft hij nog mijn koersfiets hersteld(Ben geen Mountainbiker maar Wielertoerist) en hebben we samen een rit gemaakt in Wielsbeke(zijn Geboorteplaats).Ik zal hem missen de Viper.
Mijn enige troost is dat hij gestorven is met zijn lief(zijn fiets)
Nogmaals bedankt voor jullie steun.
Hans.
P.S: de begrafenis heeft plaats op Zaterdag 23 Oktober
- trailstar
- Mountainbiker
Viper
Jan,
Ik kende je alleen van je gevatte antwoorden op dit forum maar dit bericht raakte me toch wel, en op zoiets ben je nooit voorbereid. Ik zal je aanwezigheid op dit forum hard missen. Dit bewijst nog maar eens dat je een mens niet moet kennen om respect te hebben voor iemand.
Misschien is het een goed idee om bovenaan op de banner en link naar de Vipersite te zetten zodat Viper in ons midden blijft.
Wannes Elsen
Ik kende je alleen van je gevatte antwoorden op dit forum maar dit bericht raakte me toch wel, en op zoiets ben je nooit voorbereid. Ik zal je aanwezigheid op dit forum hard missen. Dit bewijst nog maar eens dat je een mens niet moet kennen om respect te hebben voor iemand.
Misschien is het een goed idee om bovenaan op de banner en link naar de Vipersite te zetten zodat Viper in ons midden blijft.
Wannes Elsen
Ik kende hem niet persoonlijk maar het voelt wel aan als "iemand van ons"
Als je het forum bekijkt begrijp je wel wat ik bedoel.
Het zou een grote steun voor de familie zijn als we met een heleboel forumgangers naar de begrafenis zouden kunnen.Weet iemand hier iets meer over?
In het verleden heb ik al te vaak gezegd,wanneer het vrouwtje zei dat ik voorzichtig moest zijn,jaja ge moet ni zage.MAAR vanaf nu hoop ik dat ik mag blijven onthouden hoe gevaarlijk het is op de baan.
Iedereen weet het ondertussen wel maar het kan idd niet vaak genoeg gezegd worden.
Viper,waar je ook bent,fiets ze!!!!!!!
Als je het forum bekijkt begrijp je wel wat ik bedoel.
Het zou een grote steun voor de familie zijn als we met een heleboel forumgangers naar de begrafenis zouden kunnen.Weet iemand hier iets meer over?
In het verleden heb ik al te vaak gezegd,wanneer het vrouwtje zei dat ik voorzichtig moest zijn,jaja ge moet ni zage.MAAR vanaf nu hoop ik dat ik mag blijven onthouden hoe gevaarlijk het is op de baan.
Iedereen weet het ondertussen wel maar het kan idd niet vaak genoeg gezegd worden.
Viper,waar je ook bent,fiets ze!!!!!!!