Za 01/10/2011 De Haan :: Dunebikers-Tocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Zal zoals elk jaar zal ik hier ook terug starten.
In principe is dit eigenlijk een goede 'instaptoertocht' voor beginnende mtb'ers met elk jaar dezelfde stroken. De enige 'technische' uitdaging is een beetje de Schorre. De rest is vooral baan
en wat schaarse off-road stukken.
Echt leuk zou het pas worden als het overvloedig zou regenen de weken voor deze toertocht. Dan pas worden sommige off-road stukken toch een beetje baggeren
met misschien als toemaatje een strakke tegenwind op het strand.
Het goede weer van deze week zal er echter voor zorgen dat het dit jaar een op en top vlamparcours zal worden.
De enige 'verrassing'
is hoe het parcours zal verlopen, eerst het strand of eerst het hinterland.
Tot zaterdag.
In principe is dit eigenlijk een goede 'instaptoertocht' voor beginnende mtb'ers met elk jaar dezelfde stroken. De enige 'technische' uitdaging is een beetje de Schorre. De rest is vooral baan
Echt leuk zou het pas worden als het overvloedig zou regenen de weken voor deze toertocht. Dan pas worden sommige off-road stukken toch een beetje baggeren
Het goede weer van deze week zal er echter voor zorgen dat het dit jaar een op en top vlamparcours zal worden.
De enige 'verrassing'
Tot zaterdag.
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
Mmmmmmmmmmmmm.........strange??????zandduvel wrote:Met dit mooie weer zit ik nog te twijfelen of ik niet met strangebanden zou afkomen. Hoe liggen de polders derbij?
-
plummecrosser
- Mountainbiker
Post by plummecrosser »
met drie plummestampers aanwezig, mooie tocht en ons goed geammuseerd toch twee minpunten, te weinig pijlen in de haven van Oostende en de bevoorrading na 30km kwam wat aan de late kant.
Toch bedankt voor al jullie inspanningen en de lekkere hot dog aan de aankomst, tot de volgende tocht.
Toch bedankt voor al jullie inspanningen en de lekkere hot dog aan de aankomst, tot de volgende tocht.