roc azur 2011

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Fred83
Mountainbiker

Post by Fred83 »

pompierke 349 wrote:weet er iemand een camping dichtbij het festival voor met de tent
en ik ga naar daar met de tgv
en kom aan met de trein in LES ARCS DRAGUIN
weet er iemand of dit ver van het festival en campings ligt
alvast bedankt
Ik was verleden jaar op "Camping de Saint Aygulf Plage" dat is vlak bij het evenement. Op die camping kan je ook met je tent en je bent op 5 min van het strand te voet. Moet wel zeggen dat die camping kaal en dood is, geen palmbomen of zuiderse dingen maar misschien ook nog deels te wijten aan de grote overstroming dat ze er in juni 2010 hebben gehad. Vergelijk ze met de campings aan onze kust. Het enige toffe, men is vlak bij Frejus met de fiets 10min en in Saint Aygulf is een aangenaam terras vlak bij zee waar men goed kan eten .... :-)))) Om 11u 's avonds zaten we nog in t-shirt te genieten al was het weer niet zoals het moest zijn.

Waar je aankomt is in Les Arcs, vanaf daar is het tot in Frejus zo een 27km als je langs Le Muy gaat (RN7)

Als ik dit jaar ga zal ik toch uitzien naar een andere camping. Eentje waar meer sfeer maar vooral aangenamer, al ben ik weer laat maar dat is mijn gewoonte... :wink:
pompierke 349
Mountainbiker

Post by pompierke 349 »

@Fred 83
sorry ik kom aan in Frejus zelf
alvast bedankt voor de tip
bart-man
Mountainbiker

Post by bart-man »

Dees jaar ook van de partij :-D Samen met 5 vrienden.
Nog mannen van regio Ninove -Aalst ?
Wij rijden enkel vrijdag de marathon.
castillio
Mountainbiker

Post by castillio »

domme vraag maar, is er bevoorrading onderweg of moet je zelf voldoende voeding voorzien?
Fred83
Mountainbiker

Post by Fred83 »

castillio wrote:domme vraag maar, is er bevoorrading onderweg of moet je zelf voldoende voeding voorzien?
Er zijn geen domme vragen.

Er is meer dan genoeg bevoorrading, dacht 4 maar de laatste is bijna aan de basis.
Orbe@
Mountainbiker

Post by Orbe@ »

Net een bericht ontvangen op twitter van de roc d azur dat er voor een paar wedstrijden terug tickets beschikbaar zijn ( de roc op zondag stond er ook tussen). Hier het tweet bericht

Des places viennent d'être libérées et sont désormais en vente sur quelques courses !!! Profitez-en vite !!! t.co/ljKce77
Fred83
Mountainbiker

Post by Fred83 »

Orbe@ wrote:Net een bericht ontvangen op twitter van de roc d azur dat er voor een paar wedstrijden terug tickets beschikbaar zijn ( de roc op zondag stond er ook tussen). Hier het tweet bericht

Des places viennent d'être libérées et sont désormais en vente sur quelques courses !!! Profitez-en vite !!! t.co/ljKce77
Yep, wie zich nog wil inschrijven hier de directe link

http://www.rocazur.com/epreuves-vtt/epr ... c-azur.php
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

castillio wrote:domme vraag maar, is er bevoorrading onderweg of moet je zelf voldoende voeding voorzien?
Vorig jaar op de marathon 8!!!!! Bevoorradingen, roc d'azur op zondag 4!!

En ze waren nog zeer goed voorzien ook, ik meen me zelfs te herinneren dat er gellekes lagen!
Valley
Mountainbiker

Post by Valley »

Na 5 x de roc ga ik dit jaar voor de marathon.
En voor de rest van het week-end lekker chillen en rond hangen moet kunnen hé.
Een tip plak een drie kleur op je nummer bord zo herkennen we mekaar .
grts see you in Frejus
pompierke 349
Mountainbiker

Post by pompierke 349 »

oke die drie kleur hangt eraan
we kunnen misschien afspreken al de belgen
Post Reply