Zo 25/09/2011 Sleidinge :: 2de Ghostbikers VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

t'Is graag gedaan,we hebben ons bijna allemaal reuze geamuseerd!
Vraag me af hoe jullie voor een zondagmiddag de "permissie" kregen om zooo.... uitgebreid door de bossen te mogen "zwieberen"??
Het privé-bosstuk voor den eigenlijken bos is een super extraatje t.o.v. andere organisaties! =D>
Rond "den gracht" aan het rustpunt-hutje,normaal gezien recent verboden in een tt,maar nu terug van de partij! =D>
Zelfs de wandelwegen kregen we vandaag onder de wielen geschoven en enkele had ik nog niet gedaan!
Jullie hebben me dan een aantal keren echt verrast met jullie parcours! =D>
Stukje door de mais en aansluitend de bomenkweker zijn waarschijnlijk allemaal privé?
Laat gestart en zo niet veel last van drukte,zodoende meestal alleen kunnen doorvlammen op mijn niveaux althans!
Moest dan ook van ver komen,zo'n 7 km met den bike op nen zondagmorgend! #-o
Denk dat ik in de buurt van de 25 avs kwam,wat wil zeggen dat alles er zéééér goed bijlag op de grootste toer? :bounce:
Gewoonweg den besten tt rond-en in Lembeke bos,gemaakt door MTB-ers en voor MTB-ers! =D>
sokkolaadezaak
Mountainbiker

Post by sokkolaadezaak »

Als régional du jour kan ik enkel maar beamen: prachtig parcours met mooie (unieke / privé) verbindingen die het geheel van het rondje volwaardig vtt maken. Het rondje greep terug naar de originele versie uit 2005-2006: leuke lusjes op Belzele, gelukte doorsteek van Eeksken (BV1) naar Arisdonk, slingerende heen en weer parcours door het bos en tenslotte een extraatje door Veldhoekbos gaven me het gevoel van een nieuw te ontdekken regio
ALs je dat alles nog eens kan afbollen met een schitterend weer, met stevige buddybikers als kompanen, met redelijk beperkt 'verkeer' onderweg, dan bleek eens te meer dat -ondanks dure dronkemanseden- we alweer een gooi naar het snelheids WR VTT deden en door het vele zand stoven. Met Rogierken als onbetwiste meester van de fiets en techniek, Dannymiet als koning van het verschroeiend tempo en Sokko als niet te plooien slaafse volger....
Puur genieten en zweten gelijk een rund...
Stats 56km 2U06' °26,6 HR °139 max 159 T °15
massiboy
Mountainbiker

Post by massiboy »

niets is van een originele versie. parcours is zoekwerk van 7jaar en nog altijd van de zelfde gedreven mensen dank aan de mensen die hebben geholpen om het te kunnen waarmaken =D>
scaler60
Mountainbiker

Post by scaler60 »

waar staan de fotos die getrokken werden bij de 2de bevoorading
massiboy
Mountainbiker

Post by massiboy »

die komen eerstdaags op onze site te staan
http://ghostbikers.in.evergem.be
disc
Mountainbiker

Post by disc »

Mijn foto's
Mask
Mountainbiker

Sleidinge

Post by Mask »

Man man man, wat was me dat een schitterende toertocht zeg. Voor iemand als ik die niet echt op vlakke parcours kickt kan ik alleen maar mijn lof en bewondering uitspreken voor deze tocht. Zeer aangename rit, mooie wegels en enkele diep verscholen verbindingspaadjes langs mais en bos gekruid met een schitterende passage door de Lembeekse bossen. Om dan nog niet te spreken over de talrijke "seingevers" die een veilige oversteek garandeerden aan drukke banen. Hier is echt werk van gemaakt !!

Chapeau en zeker tot later

Tegenterter Mask
katrien.avalon
Mountainbiker

Nog enkele foto's...

Post by katrien.avalon »

Dankzij de hulp van Luc enkele mooie locaties gevonden!

https://picasaweb.google.com/1110344625 ... x6SZo8b3Hg

Groetjes,
Katrien
Slick
Mountainbiker

Post by Slick »

Ideale tocht daar in Sleine.
k'ben maar tegen 10.30u kunnen starten waardoor ik voor alles de vrije baan had.
De kleine crossbosjes in Bezele, het privébos in Kaprijke (denk ik) en de Lembeekse bossen werden optimaal gebruikt. Zelf zou ik na de eerst U-turn in de Lembeekse bossen wat meer wortel- beklimming/afdalingen ingedropt hebben. Voor de rest werden de 3-tal palletbrugjes vlotjes verteerd en was het betere beul-werk terug te vinden op die verdomde lastige kasseien op het einde. Weidepassage's waren nihil en strategies goede verbindingstroken.

De bevoorrading bij Marc en in het bos waren af

Voor mij niets dan lof over deze rit,
De ghostbikers = MTB

Greets, Tegenterter Slick 8)
Post Reply