bij mijn wielen is dat geen probleemR1ALAIN wrote:Vraagje:
Kunnen jullie het ventiel gemakkelijk uit de velg draaien?
Ik draai deze steeds wat aan zodat de conische rubberen tap onderaan het ventiel mooi afsluit.
No Tubes Informatie en ervaringen
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- R1ALAIN
- Mountainbiker
- Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC
Daarjuist thuisgekomen en mijn NN TLR evo pacestar (die enorm spande op de ZTR podium MMX velg) stond naast de velg met de NoTubes sapje ernaast. Er is precies een heel heeeel klein deukje in ded rand: is dit nu oorzaak of gevolg
Ik heb er nu een gewone NN opliggen 127 TPI Triple compound opgelegd en nieuwe NoTubes ingezwierd.
Ik ben eens benieuwd
Ik heb er nu een gewone NN opliggen 127 TPI Triple compound opgelegd en nieuwe NoTubes ingezwierd.
Ik ben eens benieuwd
- Jemp
- Mountainbiker
Nog een leuke anekdote:
De zaterdag voor Bouillon de bike aan het samensteken. Even het achterwiel laten draaien om te zien als alles soepel loopt en niet sleept.
Hoor ik toch wel een tik in het wiel zeker
Zoeken en zoeken. Geen speling, geen gesleep. Uiteindelijk bleek het in de band te zitten. Band gedemonteerd en tot mijn grote verbazing stak daar een nagel zonder kop in van 3cm!
Band was nauwelljiks gelost en indien ik deze gewoon had bijepompt had ik zonder problemen Bouillon uitgereden.
Voor alle zekerheid en daar de band er toch af was de binnenkant proper gemaakt en een druppletje secondenlijm op het gaatje aangebracht.
Vorige zaterdag nog gecheckt en geen verlies.
Moet ge nog meer argumenten hebben?
Ik zie hier plots de naam NoZisch opduiken. Is dit een nieuwe soort melk? Goed? Waar te koop?
De zaterdag voor Bouillon de bike aan het samensteken. Even het achterwiel laten draaien om te zien als alles soepel loopt en niet sleept.
Hoor ik toch wel een tik in het wiel zeker
Zoeken en zoeken. Geen speling, geen gesleep. Uiteindelijk bleek het in de band te zitten. Band gedemonteerd en tot mijn grote verbazing stak daar een nagel zonder kop in van 3cm!
Band was nauwelljiks gelost en indien ik deze gewoon had bijepompt had ik zonder problemen Bouillon uitgereden.
Voor alle zekerheid en daar de band er toch af was de binnenkant proper gemaakt en een druppletje secondenlijm op het gaatje aangebracht.
Vorige zaterdag nog gecheckt en geen verlies.
Moet ge nog meer argumenten hebben?
Ik zie hier plots de naam NoZisch opduiken. Is dit een nieuwe soort melk? Goed? Waar te koop?
- BASSMAN
- Mountainbiker
- Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
http://www.janssenfietsplezier.be/produ ... ct_id=4691Jemp wrote:
uitdraaibare ventielen voor mavic crossmax enduro
hoi, ik rij al geruime tijd met tubeless zonder binnenband of latex; Aangezien ik constant met drukverlies zit wil ik er Stan's notubes indoen. Maar ik ben opzoek naar uitdraaibare ventielen voor mavic crossmax enduro. Kwestie van de montage te vergemakelijken door de latex via het ventiel er in te doen. Iemand ervaringen of tips? voor de aankoop van deze ventielen...
- Bulls69
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Het rood omcirkeld stukje is een demonteerbare kern, als ik bij mij het ventieltje te krachtig losdraai om de band op te pompen komt deze kern al eens mee los. Zit deze wat vaster; voorzichtig een kleine tang opzetten en losdraaien door tegen de klok in te draaien, dezelfde richting dus dan dat je uw ventieltje los draait.p04260 wrote:Dank u, maar deze ventielen zitten erin, maar hebben geen verwijderbare kern? Of hoe gaan deze los? Ben op dat gebied maar een beginneling hè
KVDB wrote:Aub :
http://all4bikes.be/ecom/catalog/index. ... ter_id=365