Zo 25/09/2011 Oostduinkerke :: 11e Strand-Duin-Poldertoer

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
julcesaar
Mountainbiker

Post by julcesaar »

SD2E wrote:Zoals verwacht leuke tocht, beetje omgekeerde richting van vorig jaar. Stukje strand was spijtig genoeg niet mogelijk. Op de 60km stond er een pijltje naar een dooplopend steigertje, was dat een folieke van de organisatie of een grapjas die het verhangen had?
8) Hoop dat er niemand in gereden is :lol:
Ik heb die inderdaad ook gezien en stuur dit bericht vanop 5 m diepte :drunk:
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

vertrokken met een 4-tal grysperre's en mij gejeund gelijk een klein kind :wink:

pijltjes vond ik wel iets minder en denk dat er ook velen een verborgen tak die bovenaan een lage passage door klimopdoorgang verdoken zat een kopstootje zullen gegeven hebben :lol: :lol:

en inderdaad , k'heb ook op die steiger gestaan #-o #-o
coastrider
Mountainbiker

Post by coastrider »

mijn eerste toerrit was gewoon super! het militair domein was prachtig om in te rijden. volgend jaar ben ik terug van de partij :-)
gwenael de wulf
Mountainbiker

Post by gwenael de wulf »

KUBA wrote:vertrokken met een 4-tal grysperre's en mij gejeund gelijk een klein kind :wink:

pijltjes vond ik wel iets minder en denk dat er ook velen een verborgen tak die bovenaan een lage passage door klimopdoorgang verdoken zat een kopstootje zullen gegeven hebben :lol: :lol:

Ja die verborgen tak was inderdaad zeer gevaarlijk!
Het was wel een goeie rit, na tien jaar niet meer te hebben gereden was het wel weer even wennen!
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

ik had geen last van die tak :-D :-D een paar voor ik met hun facade #-o #-o er tegen zien kletsen twas nie schoon
Vipertr
Mountainbiker

Post by Vipertr »

Prachtige rit, tot volgend jaar.
marge
Mountainbiker

Post by marge »

KUBA wrote:vertrokken met een 4-tal grysperre's en mij gejeund gelijk een klein kind :wink:

Ha Kuba, hoe is het met je arm ? was dat het gevolg van tegen mijn fiets te 'leunen' ?
Die klimoppassage was eigenlijk best plezant. Niemand moest er zijn maar als er eentje verkeerd rijdt .... (de dader is ondertussen bekend). Het was ook een manier om de mannen van Bolle bij te benen.

En dan die steiger. "er zal toch niemand zo #### zijn om langs daar te rijden" zei ik nog tegen mijne maat. Ja dus :wink:

De rit zelf was fun fun fun , hier en daar een pijltje te laat, te vroeg, verdoken of helemaal weg maar op die bewuste plaatsen vooral gesaboteerd denk ik.

Maar één keer gevallen -toch al 2 jaar geleden dat ik de grond raakte- maar het was wel in de kleedkamer na het douchen. Daar lag ik dan groggy in mijnen bloten flikker. Ik weet nu ook weer waar mijn staartenbeentje zich precies bevindt.

Den aprés was ietsje uitgelopen maar er restte nog voldoende tijd om het WK mee te pikken (de laatste 2 kilometer, das genoeg) én mijn tuinmuurtje te schilderen. Zondag geslaagd
polletje
Mountainbiker

Post by polletje »

dik in orde. met 13 man gestart op ons thuisparcours en ons toppie geamuseerd.
DonFre
Mountainbiker

Post by DonFre »

De passage op de militaire basis blijft toch om duimen en vingers bij af te likken... Die verdient een extra dankuwel en merci! :-D

(kan die nie permanent open blijven tegen betaling of zo 8) )
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

@marge , mijne arm alle kleuren van de regenboog en ja t'is uw schuld , wie schuift er nu zijne velo voor iemand die aanstalten maakt om wa te "leunen" [-X [-X :lol: :lol:

K'e under wel na vertrek van 2e bevoorading nie meer gezien e :wink: , nog een koerske getrokken naar de meet me wa mannen tot er mij plots ene vroeg (k'was wa kop aan het trekken)ofdak misschien de kleine toer gereden had [-X :evil: , tempo nog wa opgedreven en zodra het boven de 40Km/H ging vielen ze allen als vliegen dus alleen aangekomen :drunk: (zo een vraag werkt als ne rode lap op een stier e :wink: )
Locked