Za 24/09/2011 Vichte :: 11de Vlaamse Ardennen Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

alexbiker wrote:Gisteren hier ook vertrokken voor een mooi rit.

Na inschrijven vertrokken samen met Dieter en Wesley voor de 85km onder een stralend maar fris zonnetje :lol: . Na de eerste weide was er van fris geen sprake meer, pittige opwarmer :wink: .
Dan via enkele mooie tracks richting Bouvelobos waar we ons goed hebben kunnen uitleven. Na de tweede bevoorrading voor kluisbos gezelschap gekregen van Willem. In kluisbos waren de gekende stroken aanwezig om je eens goed uit te leven.
Daarna aan km 63 haak ik vast aan mijn collega #-o met pijnlijke val op staartbeen. Toch nog de tocht uitgereden met pijn #-o .
Nu deze morgen toch eens naar de spoed geweest voor controle, resultaat: gebarsten staartbeen. Niks aan te doen behalve pijnstillers nemen en een week rustig aandoen verder zal het wel uitwijzen wanneer ik terug kan fietsen [-o< .
Da's minder! Alvast spoedig herstel en tot binnenkort en te bedenken dat een mens da beentje vo niks nodig heeft.
Ondanks je val, was het toch aangenaam vertoeven in jullie gezelschap :bounce: :bounce:
mtb marino
Mountainbiker

Post by mtb marino »

Een proficaat aan de organisatie mooie tocht goeie bevoorrading vriendelijke bedienning op het einde van de rit doe zo verder =D>
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Inderdaad, een mooie tocht over een interessante afstand. Vooral het stuk voor de bevoorrading was prachtig (Spitaalsbossen en Bouvelobos). =D> =D> Ook een mooie doortocht op de Kluis. Vlakke stukken wisselden af met het klimwerk. Het stuk tussen de eerste bevoorrading en Kwaremont vond ik het minst. (Hier zit een lus in langs de Schelde die waarschijnlijk kan vermeden worden.) Niets dan lof voor de organisatie: zeer vriendelijke mensen, goede bevoorradingen, prachtige afspuitstand, goede bepijling (alhoewel ik wel een paar keer flink in de remmen moest). =D> =D> De stralende najaarszon maakte er een kleurrijke dag van. Bedankt en tot de volgende editie. =D> =D> =D> =D>
R1ALAIN
Mountainbiker
Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Post by R1ALAIN »

Ook supertocht gereden in de namiddag. Voor de VTT was ik de 435 ste inschrijver. Ik had er in totaal 88 km, ben verkeerd gereden in het kluisbos (rechtdoor naar omhoog ipv rechtsaf).
Goede ravito's leuke bediening, mooi parcours, 20°C, etc. Twas fun.
Severus
Mountainbiker

Post by Severus »

Zaterdag om 8u30 vertrokken en niet zo veel volk tegengekomen op de 85 km. De eerste keer dat ik deze tocht reed en ik was aangenaam verrast. 950 hm, amaai en dat na 2 weken zonder fiets. Op 80 km was het het licht uit.

Mooie tocht, goede bevoorradingen en een prachtig weertje op in te fietsen...wat moet het meer zijn.
muddriver
Mountainbiker

Post by muddriver »

Bedankt aan de 535 bikers die zaterdag hebben deelgenomen.
De aantallen van enkele jaren geleden halen we spijtig genoeg niet meer.
Het doet wel deugd om zoveel positieve reacties te lezen.
De organisatie van Wiel in Wiel Vichte.
Post Reply