Overlijdensbericht

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Locked
greenie
Mountainbiker

Post by greenie »

Innige deelneming en veel sterkte voor familieleden en vrienden.
We zullen Viper missen op deze site.
Rolla
Mountainbiker

Post by Rolla »

Hoewel ik Viper nooit persoonlijk heb mogen ontmoeten... heb ik veel opgestoken dankzij zijn site en zijn pittige reacties op dit forum.

Woorden schieten te kort.

Veel sterkte aan zijn nabestaanden.
stivo
Mountainbiker

Post by stivo »

Hier word je toch effe stil van........
Jan was iemand die heel wat animo en goede raad op het forum bracht,ik heb het genoegen gehad hem te ontmoeten op de Mountainbike.be dag in Rotselaar,waar ik hem ervaarde als een zeer aangenaam en gepassioneerd persoon.
Mijn oprechte deelneming aan de nabestaanden,en hier op het forum zal Jan altijd in onze gedachten zijn.

Ik ben zo vrij geweest om enkele van zijn uitspraken die hem zo typeerden,hier te verzamelen.

"Laten we (de natuurecreanten of liefhebbers) (wat een woord) elkaar ne keer niet bekakken. Motorbikers, bikers, joggers, wandelaars, jeugdbewegingen, vogelaars, die gasten op een vierpoter, hebben allemaal hun plaats, al lopen ze soms elkaar danig in de weg."
Enne onverwachte hindernissen maken het leuk, nietwaar? Behalve dan die gespannen draden en jeeps!

"Als je goed op je fiets wil zitten, moet je soms een klein beetje freak zijn. Een goede maat is nu eenmaal belangrijker dan het hebben van pakweg een Minerva of een Litespeed."

"Anderzijds vragen veel bikers bedrogen te worden. Snobisme weelt tierig en daar wordt natuurlijk van geprofiteerd. Als je het maar weet en er al of niet wenst in mee te gaan."

"Ik weet niet waar die pipo zijn koude baden vandaan haalt. Pijn onderdrukken? Het is ook geen afstandsloper, dus niet echt een loper "

"Veel te ingewikkeld. Goed voor een mooi gesprek maar niet om mee te rijden.
Voor mij is een goede vork ene waarvan je de goede veren kiest, of met behulp van de juiste druk de SAG instelt, een klein toerke doet en de rebound instelt en dan rijden maar."

"Ik kan hier echt niets aan toevoegen. Een forum kan toch echt skeune zin "

"Zorg voor basis, basis, basis en begin dan aan de rest"

"Ik zal maar eens mijn stelling duidelijk poneren, deze keer zonder zwanzen:
Schijfremmen mogen niet veel meer wegen dan V-brakes, niet 5 keer meer kosten, weinig onderhoud vergen, betaalbaar in onderhoud zijn, krachtiger en progressiever zijn in alle omstandigheden.
Je trekt er aan, zoals je zelf wilt en ze remmen perfect. Ik pomp ook niet met een motorfiets of mijn auto als ik ergens een afdaling neem in de hoop dat ik iets verder nog remmen heb.
Diegene die dergelijke schijven kent mag me altijd een tip geven. Maar ik denk dat we nog even zullen moeten wachten."

"Mijn onnavolgbare ironische stijl is je dus niet ontgaan. Ik heb al lang geen bezwaren meer tegen schijfremmen, alhoewel bepaalde praktische bezwaren, de prijs voor goede en de overcapaciteit van het remvermogen mij nu niet onmiddellijk naar schijfremmen pushen"

VIPER in actie tijdens de "Vulkanbike"
Image
van gogh
Mountainbiker

Post by van gogh »

veel sterkte aan familieleden en vrienden van Jan
GT
Mountainbiker

Post by GT »

Heb het daarstraks ook vernomen, na anderhalve maand niet meer op de forum geweest te zijn.

Op zo een weerziens had ik me niet voorbereid.

Deed me spontaan denken aan het filmpje van den Mountainbike.be-dag, waarin hij met enige fierheid zei dat zijn nick VIPER was. Voor in de archieven vroeg/zei hij nog.

Innige deelneming.

Joost :(
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

fiete R-vrouw2
Mountainbiker

Post by fiete R-vrouw2 »

heel triest, onze deelnemingen in naam van de raketmannen!
Winno
Mountainbiker

Post by Winno »

Ook ik kende Viper niet persoonlijk maar zijn gevatte uitspraken hier op het forum heb ik altijd met veel plezier gelezen. Hij zal me nog lang nablijven.
Mijn oprechte deelneming aan zijn familie en al zijn vrienden en dierbaren.
Erwin
pr023473
Mountainbiker

Post by pr023473 »

Ook mijn oprechte deelneming aan de familie.
Veel sterkte nog.

Patrick
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Ik was dit weekend van plan om de TT in Overijse te rijden, maar wegens het onfortuinelijke voorval van onze geliefde viper zou ik voorstellen dat we eventueel het voorstel van Catchup! volgen en de door Jan uitgestippelde route rond Asse rijden.

http://users.skynet.be/vipersite/ttvers ... dvanas.htm

Het moet allemaal snel gaan, maar als we duidelijk afspreken kunnen we nu al een eerste keer Jan herdenken via een memorial.

Meer info in deze topic http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... 657#126657
Locked