Zo 02/10/2011 Langdorp :: Tt Wolfsdonk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
el gordo
Mountainbiker

ZO 02/10/2011 Langdorp

Post by el gordo »

Heeft er iemand meer info over deze tocht?

Gaat deze uberhaupt door?
Op internet staat er niet veel info...
[/i]
Fred83
Mountainbiker

Post by Fred83 »

Inderdaad weinig info op internet, ook op hun site staat er niets van.

Het enige dat ik kan vinden is dat men kan starten voor 25 of 45km vanaf 8.00u - 10.30u en meer niet.
roeln
Mountainbiker

Post by roeln »

Kan je nu al terug door het centrum van Aarschot rijden. Dus vanaf afrit E314: N19 door centrum naar Langdorpsesteenweg? Of moet je nog altijd in een grote boog omrijden over de ring?
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

Dat kan. (Die richting is officieel open geloof ik)
roeln wrote:Kan je nu al terug door het centrum van Aarschot rijden. Dus vanaf afrit E314: N19 door centrum naar Langdorpsesteenweg? Of moet je nog altijd in een grote boog omrijden over de ring?
touchdownbiker
Mountainbiker

02-10-2010 langdorp

Post by touchdownbiker »

om alle onzekerheden weg te vegen,

Deze TT gaat gewoon door.

wat bieden we u aan:

Douches D/M
bewaakte fietsstalling
afspuitstand

25-45 km doorheen de langdorpse bossen en omgeving. Een parcour om van te smullen alleen hebben we er voor gekozen om voor deze TT geen flyers te verspreiden of andere reclame campagnes op te zetten.

Desalniettemin mag dit zeker niet onderschatten.

De start en aankomst is gelegen in de langdorpse bossen zelf en het offroad percentage is zeer hoog. Singletracks bij de vleet en de weerman doet voorlopig ook nog zijn best.
Al bij al het nodige wolfsdonk/langdorps fungehalte is aanwezig.

meningen van vorige editie:

http://forum.mountainbike.be/viewtopic ... ighlight=
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

-JP- wrote:Dat kan. (Die richting is officieel open geloof ik)
roeln wrote:Kan je nu al terug door het centrum van Aarschot rijden. Dus vanaf afrit E314: N19 door centrum naar Langdorpsesteenweg? Of moet je nog altijd in een grote boog omrijden over de ring?
Is inderdaad opnieuw open, ben er van de week nog doorheen gereden, alleen vanuit Herselt komende is de ovonde nog afgesloten :wink:
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Re: 02-10-2010 langdorp

Post by Bulls69 »

touchdownbiker wrote: alleen hebben we er voor gekozen om voor deze TT geen flyers te verspreiden of andere reclame campagnes op te zetten
=D> =D> =D> Hoeft volgens mij ook niet als je even volgt hoeveel hits er hier op 1 topic zijn(deze is op 2 dagen al 510 keer bekeken)vermoed ik dat de grote meerderheid van bikers zijn weg naar dit forum toch al gevonden heeft. Wel hier even 5' tijd maken om wat info te delen kost niet veel moeite. Ik stoor me soms mateloos aan het aantal flyers dat achter mijn ruit steekt, in 1995 toen het internet nog voor vele onder ons ongekend of niet toereikend was OK, anno 2011 is dit stilaan wel achterhaalt.

In elk geval ben ik zondag weer van de partij.
roeln
Mountainbiker

Post by roeln »

touchdownbiker wrote: Een parcour om van te smullen alleen hebben we er voor gekozen om voor deze TT geen flyers te verspreiden of andere reclame campagnes op te zetten.
Knap, jullie willen niet nog meer extra volk dan vorig jaar om file-problemen te vermijden en te voorkomen dat jullie tocht volgend jaar gemeden wordt. Moedig en fijn inzicht =D> =D>
bdc
Mountainbiker

Post by bdc »

touchdownbiker wrote:alleen hebben we er voor gekozen om voor deze TT geen flyers te verspreiden of andere reclame campagnes op te zetten.
Inderdaad... =D> =D> =D> =D>

De hoeveelheid papierafval die ge na een tocht meekrijgt is soms gewoon belachelijk... sebiet zijn er geen bomen meer om tussen te crossen omdat er zo nodig reclame gemaakt moet worden voor tochten waar ge tussen de bomen kunt crossen :drunk: ... En die stukgeregende flyers die ge van uw voorruit moogt pulken, daar krijg 'k helemaal de vliegende ontlasting van!

Soit - ben van de partij - vorig jaar was 't een plezante tocht, met goede organisatie!
DudeWithBike
Mountainbiker
Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Post by DudeWithBike »

roeln wrote:
touchdownbiker wrote: Een parcour om van te smullen alleen hebben we er voor gekozen om voor deze TT geen flyers te verspreiden of andere reclame campagnes op te zetten.
Knap, jullie willen niet nog meer extra volk dan vorig jaar om file-problemen te vermijden en te voorkomen dat jullie tocht volgend jaar gemeden wordt. Moedig en fijn inzicht =D> =D>
Naar't schijnt is er in Pietrebais nog een leuke tocht (kwestie van wa plaats te hebben op de single tracks) :-D
Post Reply