29' vooraan,26'achteraan.

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
govaert
Mountainbiker

Post by govaert »

Als ik mij niet vergis heeft bart brentjes hierop de voorbije olympische spelen mee gereden....
Zombiker
Mountainbiker

Post by Zombiker »

Sandcrawler wrote: Hoe kunde gij nu weten dat die makkelijker kan volgen op technische stroken en pittige afdalingen.Normaal ligt die van aan de start al ver voor u. :lol: :lol: :lol:
Mah jongen toch, ge moest mij de voorbije weken eens zien vliegen door de bossen; 'k voel mij herboren sinds ik uw sloefen heb 8) :wink:

Neeje, bij ons rijdt den traagste vanvoor om't tempo te bepalen, als ik hem op een rechte dreef voor mij laat trap ik de longen uit m'n lijf. En vroeger was ik hem na de meeste pittige singletracks en afdalingen dus effe kwijt, wat sinds de 69'er het geval niet meer is...
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

Zombiker wrote:
Sandcrawler wrote: Hoe kunde gij nu weten dat die makkelijker kan volgen op technische stroken en pittige afdalingen.Normaal ligt die van aan de start al ver voor u. :lol: :lol: :lol:
Mah jongen toch, ge moest mij de voorbije weken eens zien vliegen door de bossen; 'k voel mij herboren sinds ik uw sloefen heb 8) :wink:

Neeje, bij ons rijdt den traagste vanvoor om't tempo te bepalen, als ik hem op een rechte dreef voor mij laat trap ik de longen uit m'n lijf. En vroeger was ik hem na de meeste pittige singletracks en afdalingen dus effe kwijt, wat sinds de 69'er het geval niet meer is...
Ahzo.
Dan hemde ondertss een loechter wielsletje ok dan?
Zombiker
Mountainbiker

Post by Zombiker »

Sandcrawler wrote:Dan hemde ondertss een loechter wielsletje ok dan?
't Is wat ge licht noemt. 'k Heb met mijn gewicht voor een stevige en betrouwbare velg gekozen. Op ne velo van 14 kg gaan ik niet zien op een paar honderd gram...

Al bollen die bandjes uiteraard sneller als m'n voorgaande ('t zou maar erg zijn, overal waar ik vroeger kwam trok ik tractorgeulen :lol: ).
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

govaert wrote:Als ik mij niet vergis heeft bart brentjes hierop de voorbije olympische spelen mee gereden....
Snix zenne,vergissen is menselijk.
Rec
Mountainbiker

Post by Rec »

Voor de twijfelaars (of de kleinere onder ons) Singular Hummingbird 650B

Image
Sandcrawler
Mountainbiker

Post by Sandcrawler »

Wel ni veel keuze om achteraan te steken.
Image
Dit is nen 2.0 en in 650 is de keuze al héél beperkt.
Wel een goede keuze om 69 te rijden,maar dan toch liever de volle 29" (ok voor de klein mannen/vrouwen)
Burdishoe
Mountainbiker

69er

Post by Burdishoe »

Voor dat ik volledig 29 ben gaan rijden heb ik 2 j met 69 gereden en ik moet zeggen rijdt lekker, het was een Ti frame van Hillset met een vaste Ritchey en een Jeff Jones stuur ok visueel een rare eend maar bollen ging het ding en hangt nog steeds in de garage en wacht op de sneeuw voor met een fat fork van Salsa met ne Larry 26 x 3.7 te bollen. Proberen zou ik zeggen maar misschien eerst met wat 2nd hand stuff.
Brecht G
Mountainbiker

Post by Brecht G »

bij crossmoto's is dit toch ook zo? groter wiel vooraan dan achteraan? of ben ik mis?
wouterscottscale
Mountainbiker

Post by wouterscottscale »

Dat klopt helemaal :wink:
Locked