Zo 25/09/2011 Oostduinkerke :: 11e Strand-Duin-Poldertoer

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
marge
Mountainbiker

Post by marge »

coastrider wrote:Mijn eerste toertocht... :-D en wat voor een! Ik zal de kortste afstand nemen, hopelijk valt dit wat mee. Ben van plan om rustig mijn eigen tempo te rijden en zoveel mogelijk te genieten. Hebben jullie eventueel nog wat tips? Thx
Mijn +/- 200ste toertocht en ik rijd nog altijd mijn eigen tempo en geniet nog altijd zoveel mogelijk. That's the mountainbikespirit :wink:
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

Herder Alex² wrote:
Voetje wrote:ik zou die tocht graag willen rijden.
zit er veel zand in onderweg.
en is dat te doen voor en vriend die juist begonnen is met de biken.
is dat gelijk met welke banden dat u rijdt in het zand.
ik heb nog nooit door zand gereden.
Meestal is een brede band met veel tapjes de betere, maar ook met een modderband zal het lukken, doen!
duh.. :roll: #-o
hoyt007
Mountainbiker

Post by hoyt007 »

marge wrote:
coastrider wrote:Mijn eerste toertocht... :-D en wat voor een! Ik zal de kortste afstand nemen, hopelijk valt dit wat mee. Ben van plan om rustig mijn eigen tempo te rijden en zoveel mogelijk te genieten. Hebben jullie eventueel nog wat tips? Thx
Mijn +/- 200ste toertocht en ik rijd nog altijd mijn eigen tempo en geniet nog altijd zoveel mogelijk. That's the mountainbikespirit :wink:

yep das waar. =D>
DonFre
Mountainbiker

Post by DonFre »

Genoten! Jammer van het ontbreken v/e stukje strand, maar de organisatie treft daar geen schuld :-)
Den Steffie
Mountainbiker

Post by Den Steffie »

Mooie rit gereden deze morgen, hier en daar verkeerd gereden bordjes verdwenen en bepaalde nie gezien, proficiat aan de organisatie en de bevoorrading was dik in orde ( pannekoeken en taartjes,enz) mij zie je terug =D> =D>
DonFre
Mountainbiker

Post by DonFre »

Den Steffie wrote:Mooie rit gereden deze morgen, hier en daar verkeerd gereden bordjes verdwenen en bepaalde nie gezien, proficiat aan de organisatie en de bevoorrading was dik in orde ( pannekoeken en taartjes,enz) mij zie je terug =D> =D>
Da van die bordjes kan je verklaren aan het groot aantal wandelaars deze morgen denk ik... :wink:
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

hier met twijfels vertrokken ,maar die waren vlug weg.machtig parcour ,vooral rond koksijde met het militair domein als toppunt.Riante bevoorraading met pannekoek ,rijsttaart ,fruit ....Deze tocht was niet te onderschatten ,redelijk lastig in tzand en voor de zee wast nergens plat.De 45 gevolgd en aangekomen met 52.Ook positief was dat voor ne kwb organisatie toch nen euro korting was voor vergunningshouders.Met de vele keuzes vandaag heb ik hier wel voor mij den beste gekozen.Tot volgend jaar.
flip de flipper
Mountainbiker

Oostduinkerke

Post by flip de flipper »

Machtige rit gasten, op naar de volgende!!! =D> =D> =D>
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

Zoals verwacht leuke tocht, beetje omgekeerde richting van vorig jaar. Stukje strand was spijtig genoeg niet mogelijk. Op de 60km stond er een pijltje naar een dooplopend steigertje, was dat een folieke van de organisatie of een grapjas die het verhangen had?
8) Hoop dat er niemand in gereden is :lol:
dejosse
Mountainbiker

Post by dejosse »

eerste deelname & zeker niet de laatste :-)
organisatorisch dik in orde, zowel qua bevoorrading als pechverhelping (platte band gereden in het stuk in het bos #-o -van andere bikers vernomen dat er aldaar ergens een stukje prikkeldraad op de grond tussen de bladeren lag-, gebeld naar het noodnummer, & aan de bevoorrading onmiddellijk mijn band gefikst voor een schappelijke prijs, waardoor ik mijn tocht kon voortzetten) =D>
kortom een plezier om aan zulke tochten deel te nemen ... op naar de volgende editie dus :-D
Locked