Zo 25/09/2011 Linden :: MTB-TOCHT FREEBIKERS

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

De TT van vorig jaar, dezelfde periode, verving deze, van de jaren daarvoor, van Kessel-Lo. Ik vond die best wel de moeite. Wat is er intussen dan veranderd? Het is me niet erg duidelijk
vos ke
Mountainbiker

Post by vos ke »

De TT wordt gewoon door een andere club georganiseerd, de Free Bikers.
Vroeger was dat inderdaad in Kessel-Lo, door de Blauwputbikers.
We wilden daarom dit jaar de tocht door andere beklimmingen en routes in te voegen veranderen, maar dit is niet zo eenvoudig qua goedkeuringen en reglementeringen.
Als deze editie goed meevalt, gaan we volgend jaar sowieso de tocht veranderen.
ps: gisteren nog eens gaan verkennen, het parcours ligt er goed bij!
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

"Als deze editie goed meevalt, gaan we volgend jaar sowieso de tocht veranderen."

Nu versta ik er helemaal niks meer van. Ik probeer samen te vatten wat de organisatoren schrijven. Anders uitgedrukt: als deze TT tegenvalt zullen we volgend jaar niks veranderen en krijg je hetzelfde parcours voor de wielen geschoven, ook al trok dit op niks. Aan welke aftakelingsziekte lijd ik eigenlijk?
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

De wet van de contrapositie!

Post by StrammerMax »

koppigaard wrote:"Als deze editie goed meevalt, gaan we volgend jaar sowieso de tocht veranderen."

Nu versta ik er helemaal niks meer van. Ik probeer samen te vatten wat de organisatoren schrijven. Anders uitgedrukt: als deze TT tegenvalt zullen we volgend jaar niks veranderen en krijg je hetzelfde parcours voor de wielen geschoven, ook al trok dit op niks. Aan welke aftakelingsziekte lijd ik eigenlijk?
Neen, geen aftakelingsziekte! Volgens de wetten van de logica is uw gevolgtrekking niet correct!

"Als deze editie goed meevalt, dan gaan we volgend jaar sowieso de tocht veranderen."

Is niet gelijkwaardig met:

"Als deze editie niet goed meevalt, dan gaan we volgend jaar sowieso de tocht niet veranderen."

Doch wel met:

"Als we volgend jaar sowieso de tocht niet veranderen, dan is de editie van dit jaar niet goed meegevallen."

Een eenvoudiger voorbeeld:

"Als het koud is, dan doe ik mijn lange broek aan."

Is niet gelijkwaardig met:

"Als het niet koud is, dan doe ik mijn lange broek niet aan."

Doch wel met:

"Als ik mijn lange broek niet aan doe, dan is het niet koud."

Want stel dat het koud zou zijn, dan zou ik mijn lange broek aan doen! Maar ik doe ze niet aan! Dus is het niet koud!

Vos ke zal gewoon bedoelen dat, indien hun toer een succes is, ze volgend jaar nog meer moeite zullen doen om verbeteringen aan te brengen waar het nog kan!
ivovlo
Mountainbiker

Post by ivovlo »

khoop dat uw tocht beter is dan uw gezever...
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

@strammermax. Laat mij weten welke afstand je kiest in Linden zodat ik eventueel de mijne kan bijstellen. Een hint omtrent het vertrekuur kan ook al helpen. De logica gebiedt mij, zo laat het gezond verstand weten, in deze mijn TT-scenario grondig om te gooien. En nu komt het: snappen wie kan. Een gezonde dosis zeveren op tijd en stond genereert hetzelfde effect als "one apple a day, keeps the doctor away".
moula
Mountainbiker

Post by moula »

net de laatste details in orde gebracht voor de tocht van morgen.
het weer ziet er ook geweldig uit, dus vergeet jullie morgen niet in te smeren :)

Ik zal jullie ontvangen aan de fietsbewaakstand.
schellebeest
Mountainbiker

Post by schellebeest »

Ik heb net de 50km gereden. Prachtig parcours, we zijn toch verwend in de streek he. Het begin was loodzwaar, met al die korte klimmekes na elkaar, maar 't was echt de moeite. Enkele nieuwe stukken leren kennen, die nemen we op in onze wekelijks trainingsrit. Dit was tot nogtoe de mooiste en zwaarste tourrit die ik heb gereden. Ongeveer 700 hoogtemeters heb ik gehoord, kan dat kloppen? Het liet zich voelen. Merci en tot volgend jaar! :lol:
nielsvds
Mountainbiker

Post by nielsvds »

Het was de moeite. Na de 40 km en naar huis fietsen was ik toch uitgeput. Hopelijk raak ik binnekort de Zoenk op. Mijn scott scale met remote lockout was een serieuze upgrade en verademing in tegenstelling tot mijn judy vork.

Een goede combinatie van goede stukken uit de Dries en dal route en de bloso route van Holsbeek.

Wel even verkeerd gereden. In een afdaling moest je plotseling naar links afdraaien. Voor de rest was de tocht heel goed bewegwijzerd.

Heel goede organisatie.
Mountain JOhler
Mountainbiker

Post by Mountain JOhler »

Heeft iemand de 50km met de gps gereden?
Ik lag namelijk ziek in bed met buikgriep.
Dan is er nog eens een TT in mijn achtertuin!
Post Reply